هشدار برای وزش باد شدید در تهران؛ مراقب سازه‌های سُست باشید

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار درباره وقوع باد شدید در پایتخت گفت: شهروندان از تردد در کنار سازه‌های سست خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی‌مهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد باد شدید در استان تهران خبر داد و افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی از امروز یکشنبه ۳۰ بهمن تا چهارشنبه سوم اسفند شاهد وزش باد شدید در استان تهران هستیم.

وی درباره احتمال آسیب سازه‌های موقت و شکستن برخی درختان در پایتخت هشدار داد و اظهار داشت:بنابراین به همه شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال و عدم استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره سقوط بهمن در مناطق مستعد نیز هشدار داد و افزود توصیه مداوم مدیریت بحران نداشتن فعالیت کوهنوردی توسط کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای در چنین شرایطی است.

وی ادامه داد: به کشاورزان استان تهران تهران توصیه می‌شود نسبت به محافظت از محصولات و تأسیسات کشاورزی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی مهر از آماده‌باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و اضافه کرد: به همین منظور آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha