دشمنان دست از توطئه و تلاش برای ناامن‌کردن ایران برنمی‌دارند

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دشمنان دست از توطئه و تلاش برای ناامن‌کردن ایران برنمی‌دارند که راه مقابله با این نقشه‌های شوم و در امان‌ماندن از آسیب‌های آن، حفظ هوشیاری همه مردم به‌خصوص نسل جوان است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز یکشنبه در برنامه روایتگری انقلاب با عنوان «دیروز انقلاب، امروز انقلاب و فردای انقلابم» در جمع دانش آموزان مدرسه متوسطه زینب کبری (س) گرگان، افزود: دشمنان از شیوه‌های مختلف برای آسیب‌زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند که گرفتارکردن در ظواهر فضای مجازی و گرفتن قدرت فکر جوانان یکی از روش‌های آنان است.

وی بیان کرد: در این شرایط باید با سرمایه‌گذاری روی اندیشه نسل جوان، آنان را با واقعیت‌های کشور و شرایطی که در آن قرار داریم آشنا کرد.

دشمنان دست از توطئه و تلاش برای ناامن‌کردن ایران برنمی‌دارند

اثبات دوباره حمایت جوانان از انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حضور گسترده جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باوجود تلاش دشمنان برای کاهش انگیزه حضور در این صحنه، به مخالفان نظام فهماند که هرچند از لحاظ اقتصادی گلایه‌هایی دارند اما برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهد کرد.

مهاجر با تاکید بر حفظ هوشیاری در برابر شعارهای آزادی‌خواهانه مخالفان نظام گفت: آمریکا داعش را با مشارکت ۱۱۲ کشور به وجود آورد اما آزادی را برای مردم خود نمی‌تواند فراهم کند.

وی اضافه کرد: چرا کشورهایی که از فوت "مهسا امینی" سوء استفاده کرده و خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کردند، از زلزله زدگان سوریه حمایت نمی‌کنند؟

در این برنامه ۲ گروه از دختران مدرسه زینب کبری (س) به روایتگری از شرایط قبل و بعد از انقلاب در حوزه‌های "حجاب زن " و "چپاول کشور توسط رژیم پهلوی و سلطه آمریکا" پرداختند.

معاون استاندار: جوانان خطاهای احتمالی مدیران گلستان را گزارش کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha