جایگاه سوخت مادر در شهر چابهار افتتاح شد

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۷
کد خبر: 85033119
جایگاه سوخت مادر در شهر چابهار افتتاح شد

چابهار - ایرنا - جایگاه اختصاصی سوخت مادر در شهر چابهار با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار، جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان روز جمعه در این مراسم افتتاح اظهارداشت: امیدوارم با افتتاح این جایگاه بخشی از مشکلات صف‌ها برطرف و سوختگیری مسافران، گردشگران و شهروندان آسانتر شود.

محمد کرمی افزود: چابهار مقصد گردشگری و از نقاط مهم برای تجارت و اقتصاد است و نباید مردم مشکل سوخت داشته باشند.

مدیر شرکت پخش و پالایش نفتی منطقه چابهار نیز اظهارداشت: مشکلات سم کارت(سامانه هوشمند کارتخوان نازل های سوخت) جایگاه مادر و سایر ۵۰ جایگاه سوخت که معیوب هستند بزودی پیگیری و حل خواهد شد.

سیدمحمد کمالیار افزود: هر جایگاه سوخت اعلام کند کارتخوان آنها معیوب است مشکلات آنها را حل می کنیم و به نظرم در حد ۱۰ درصد جایگاه‌های سوخت کارتخوان غیرفعال دارند.

مدیر جایگاه سوخت مادر چابهار نیز افزود: ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این جایگاه سرمایه گذاری شده و براساس امکانات روز و پیشرفته با ۲۰ نازل فعالیت خواهد کرد که ۱۸ نازل مخصوص سوختگیری خودروها و ۲ نازل مخصوص سوختگیری موتورسیکلت‌ها است.

ناصر فرح بو افزود: با ساخت این جایگاه برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده و در ۲ شیف کاری و بصورت شبانه روزی این جایگاه فعال است.

وی از مسوولان خواست برای نصب و فعال سازی تمامی نازل ها کارتخوان تلاش تا همزمان ۱۸ خودرو بتوانند سوختگیری کنند.

جایگاه سوخت مادر در شهر چابهار افتتاح شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha