امام جمعه: مدیریت شهری در تربت‌حیدریه نیازمند رسیدگی جدی است

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه گفت: نابسامانی در مدیریت امور شهری در مرکز این شهرستان نیازمند رسیدگی جدی و فوری شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه های نماز جمعه امروز تربت حیدریه افزود: در حوزه مدیریت شهری عقب ماندگی تربت حیدریه زیاد است و در این راستا نیازمند حرکتی جهادی از سوی متولیان امور و بویژه شهرداری هستیم.

وی به ملاقات های حضوری خود با اقشار مختلف مردم اشاره و اضافه کرد: یکی از گلایه های جدی و عمده شهروندان تربت حیدریه وضعیت نابسامان خیابانها و معابر شهر اعم از آسفالت نامناسب و سایر مشکلات است.

حجت الاسلام معلمی با یادآوری مبلمان ضعیف شهری تربت حیدریه گفت: ترافیک سنگین در خیابانها و معابر کم عرض شهر که هیچ اقدامی در گذشته برای تعریض آن صورت نگرفت، اکنون به دیگر معضل جدی مردم تبدیل شده است.

امام جمعه تربت حیدریه مسوولیت و وظیفه ذاتی شورای ترافیک تربت حیدریه را مورد اشاره قرار داد و گفت: ترافیک سنگین بویژه در هسته مرکزی شهر تربت حیدریه و کم تعداد بودن چراغ های هدایت ترافیکی و دیگر زیرساخت ها نیازمند رسیدگی فوری و حرکتی جدی از سوی نهادهای ذیربط است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از مردم به سبب حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: این مردم نیازمند تکریم و خدمت عملی فارغ از شعار و تبلیغ هستند.

حجت الاسلام معلمی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: راه پیمایی گسترده مردم در ۲۲ بهمن امسال دشمن را سربه زیر و شرمنده کرد و یکبار دیگر ثابت شد ملت از مسوولان در همه عرصه ها جلوتر هستند.

وی افزود: مردم از برخی مشکلات مخصوصا تورم و گرانی گلایه دارند، لذا جا دارد مسوولان اقتصادی در خصوص ثبات قیمت ها و بازار جبران کنند.

خطیب جمعه تربت حیدریه با تصریح بر اینکه مردم غرور و تکبر را از هیچ مسوولی نمی پذیرند؛ اظهار کرد: صندلی های مدیریتی ثمره حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است و ملت همیشه کار خود را به موقع و باکیفیت انجام داده و می دهند.

وی بی ثباتی قیمت در بازار خودرو را از جمله گلایه های جدی قاطبه مردم عنوان کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس بر اساس آخرین سرشماری ۲۲۵ هزار نفر سکنه دارد که بدون در نظر گرفتن رشد جمعیت؛ برآورد شهرنشینان آن حدود ۱۵۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha