۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85032918
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۶۱ هزار خودرو از آزاد راه قزوین - رشت وارد گیلان شد

رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: طی ۲ روز گذشته ۶۱ هزار و ۳۳۹ خودرو از آزاد راه قزوین - رشت وارد گیلان شده‌است.

غلامعل نیک فهم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ایرنا اظهار کرد: بیشترین تردد ورودی طی ۲ روز گذشته به استان گیلان از آزاد راه قزوین - رشت ثبت شده‌است.

وی با بیان اینکه طی ۲ روز گذشته در مجموع ۱۲۴ هزار و ۹۳۶ خودرو وارد گیلان شده‌است، اضافه کرد: در این مدت ۸۹ هزار و ۲۴۸ خودرو از استان خارج شده‌است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: بیشترین تردد خروجی استان نیز از محور چابکسر - رامسر با ۳۶ هزار و ۵۲۱ خودرو ثبت شده‌است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

از ابتدای سال جاری تا ۲۲ بهمن امسال، ۱۸ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۴۰ وسیله نقلیه وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش ورودی وسایل نقلیه گزارش شده، ضمن اینکه در این مدت ۱۸ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۵۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده اند که در مقایسه با همین زمان در سال قبل ۳۰ درصد افزایش خروجی ثبت شده است.

از اول آذر تا ۲۲ بهمن نیز حدود سه میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۴۳ خودرو وارد گیلان شده و سه میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶ مورد هم خارج شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش ورودی گزارش شده‌است.

طرح زمستانی یگان‌های امدادی گیلان شامل یک‌هزار و ۶۹۷ نفر از نیروهای امدادی اعم از پلیس، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، راهدای و حمل و نقل جاده‌ای و امدادخودرو از ۲۳ آذرماه در این استان آغاز شده و تا ۲۰ اسفند برای خدمات رسانی به هم‌استانی‌ها و مسافران در طول محورهای جاده‌ای استان فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha