۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۲
کد خبر: 85032804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ فرصت سرمایه گذاری در کیش و هندورابی تدوین شد

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۲
کد خبر: 85032804
۲۷ فرصت سرمایه گذاری در کیش و هندورابی تدوین شد

کیش - ایرنا - سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال ۲۷ فرصت سرمایه گذاری جدید در جزایر کیش و هندورابی تدوین شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا ابراهیم پور روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار کرد: پیشتر از ۳۶۶ ایده سرمایه گذاری ۴۶ فرصت منطبق با طرح جامع جزیره کیش تدوین شده و در قالب کتاب فرصت های سرمایه گذاری منتشر و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال نیز ۱۴ فرصت ویژه جزیره کیش، ۱۳ فرصت ویژه جزیره هندورابی از برترین های این کتاب به روزرسانی و تدوین شده که ۶ مورد از آنها در قالب طرح ساماندهی و طراحی شهری نوار ساحلی در مجموع به ارزش ۷۰ هزار میلیارد ریال است.

ابراهیم پور بیان اینکه میزان اشتغالزایی طرح های سرمایه گذاری تعریف شده بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است ،یادآور شد: هم اکنون در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ۶ طرح به ارزش ۱۷۱ هزار میلیارد ریال به صورت مشارکتی در حال انجام است.

وی افزود: پنج طرح مشارکتی دیگر نیز به ارزش روز ۲۸۶ هزار میلیار ریال در مرحله شناسایی و انتخاب سرمایه گذار و یا انعقاد تفاهم نامه بوده که این طرح ها در زمینی به مساحت ۱۲۳ هزار متر مربع با ۴۷۶ هزار متر مربع زیربنا احداث می شود.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: تحصیل در آمد پایدار جلوگیری از خام فروشی در جزیره از اولویت های این سازمان بوده و در این راستا سرمایه گذاری و مشارکت در حوزه فعالیت های دانش بنیان، بازار سرمایه و ایجاد پورتفو بورسی برای شرکت و تاسیس هلدینگ سرمایه گذاری و ورود به بازار بورس در دستور کار است.

وی گفت: دیگر اولویت ها برای جلوگیری از خام فروشی نیز مشارکت با بخش خصوصی در طرح های سرمایه گذاری، تجمیع بیمه های جزیره کیش از طریق ایجاد کارگزاری، فعال سازی بخش بازرگانی جهت صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور در طرح ها و توسعه کسب و کارهای مولد و سرمایه گذاری و مشارکت در تولید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha