۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85032393
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره حبیب در گیلان تمدید شد

رشت - ایرنا - رئیس رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: علاقمندان برای ارائه آثار به جشنواره حبیب تا پنجم اسفند ماه آینده فرصت دارند.

حجت‌الاسلام حسین حسن‌خواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پیش از این، مهلت ارسال آثار به جشنواره حبیب تا پایان بهمن ماه جاری اعلام شده بود، اظهار کرد: جهاد تبیین، نهضت مردمی تبلیغ، تعظیم شعائر دینی، خدمات اجتماعی و مسجد و امام محله از محورهای سومین جشنواره حبیب در استان گیلان است.

وی تبیین معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین مساله جمعیت و خانواده و تبیین شخصیت میرزاکوچک خان جنگلی را از بخش‌های ارائه آثار در محور جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: معرفی چهره‌های مردمی فعال در تبلیغات دینی از موضوع ارائه آثار در محور نهضت مردمی تبلیغ و عملکرد تشکل‌های دینی در برگزاری مراسم مذهبی شامل اعیاد، ولادت‌ها و شهادت‌ها از بخش‌های ارائه آثار در بخش تعظیم شعائر دینی است.

رئیس رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: عملکرد تشکل‌های دینی در امور جهادی از بخش‌های ارائه آثار در محور خدمات اجتماعی و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مساجد و امامان محله از بخش‌های ارائه آثار در محور مسجد و امام محله است.

وی در تشریح شرایط و نحوه ارسال آثار به سومین جشنواره حبیب در استان گیلان اظهار کرد: تولیدات باید در قالب‌های مستند، فیلم کوتاه یا کلیپ حداکثر تا ۲۳ دقیقه و در فرمت‌های رایج ویدئویی ارسال شود.

رئیس رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تحول آثار باید به صورت لوح فشرده به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به همراه نام فرد یا تشکل‌های دینی و شماره تماس باشد، اضافه کرد: ارسال آثار تولیدی به شماره روابط عمومی سازمان ۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ از طریق نرم‌افزار روبیکا نیر قابل انجام است.

وی خاطر نشان کرد: معرفی کامل اعم از ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نام مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان شرط پذیرش آثار در سومین جشنواره حبیب در استان گیلان است.

حجت‌الاسلام حسین‌خواه اظهار کرد: در تمامی محورها به نفر اول هشت میلیون، نفر دوم ۶ میلیون و نفر سوم چهار میلیون تومان اهدا خواهد شد ضمن اینکه ۱۶ جایزه ۲ میلیون تومانی ویژه‌ شهرستان‌ها به نفرات اول هر شهرستان اهدا خواهد شد.

نامگذاری این جشنواره برگرفته از نام حبیب بن مظاهر و روحیه تبلیغ و دعوت این یار اباعبدالله حسین (ع) و با توجه به آیه شریفه ۲۰ سوره یاسین در مورد مومن تمدن خواه حبیب نجار است که با توجه به فعالیت ها و مجاهدت های تبلیغی آن مرد خدا، این جشنواره به نام حبیب نام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha