۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85032359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلی برای تامین آرد مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

شهرکرد- ایرنا-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحران بارش برف در برخی شهرستان‌های استان به خصوص شهرستان کوهرنگ گفت: مشکلی برای تامین آرد مورد نیاز این مناطق وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، نعمت الله تقی‌زاده روز پنجشنبه در خصوص تامین آرد این مناطق افزود: هم‌اینک ذخیره کافی آرد در کارخانجات آرد سازی استان موجود است و در صورت نیاز توزیع آرد در این شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور تامین نان مورد نیاز مردم شهرستان کوهرنگ نیز با هماهنگی اتحادیه نانوایی‌های شهرکرد، سازمان جهادکشاورزی و اداره کل غله هشت هزار و ۵۰۰ قرص نان از شب گذشته در شهرکرد پخت و برای توزیع به شهرستان کوهرنگ ارسال شد.

به گفته وی،هم‌اکنون وضعیت ذخیره گندم انبارهای شرکت غله و استان مطلوب است و مشکلی در تهیه آرد وجود ندارد و کارخانجات آرد با توجه به ظرفیتی که دارند، فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سالانه بیش از ۵۸ هزار هکتار از مزارع استان زیر کشت گندم قرار می‌گیرد که ۲۰ هزار هکتار از این میزان گندم آبی و ۳۸ هزار هکتار گندم دیم است.

بارش برف در چهارمحال و بختیاری از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شد و تا بامداد پنجشنبه ادامه داشت که موجب بسته شدن برخی از راه‌های روستایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha