ساختمان جدید بنیاد شهید در نیشابور افتتاح شد

مشهد-ایرنا- معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به نیشابور، ساختمان جدید بنیاد شهید این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و بر اساس اعلام فرمانداری نیشابور، عملیات احداث ساختمان جدید بنیاد شهید این شهرستان سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در نهایت، بهمن امسال با ۱۲۷ میلیارد ریال هزینه در سه طبقه و با هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به نیشابور با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر، با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ساختمان جدید بنیاد شهید در نیشابور افتتاح شد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با پنج نفر از اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران نیشابور در محل فرمانداری این شهر دیدار کرد و پس از شنیدن سخنان و نظرات ایشان قول پیگیری مشکلاتشان را داد.

آغاز ساخت یک مجتمع مسکونی ویژه ایثارگران، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان رضوی، دیدار با عوامل ساخت سریال "بچه زرنگ" اثر تلویزیونی پخش شده درباره شهدای مدافع حرم مشهدی و سخنرانی در خطبه های نماز جمعه مشهد از دیگر برنامه های رییس بنیاد شهید طی امروز و فردا در نیشابور و مشهد است.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha