گسترش فرهنگ معنوی نماز راهکارکاهش آسیب های اجتماعی است

ساری-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم سرمایه گذاری برای گسترش فرهنگ معنوی نماز در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، روح الله سلگی در چهارمین جلسه فصلی شورای اقامه نماز مازندران افزود: با گسترش فرهنگ نماز آسیب های اجتماعی کاهش و پیشرفت معنوی جامعه حاصل خواهد شد.

وی در این جلسه که مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان حضور داشتند با اشاره به کارنامه درخشان شورای اقامه نماز مازندران خواستار تقویت برنامه های توسعه این شورا برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن مسافرت های نوروزی بر ضرورت ساماندهی نمازخانه های بین راهی و اقامتگاه های گردشگری استان با نظارت فرمانداران استان تاکید کرد.

وی از اختصاص یک هزار و ۴۵۰ کلاس درس مدارس در ۱۹۰ آموزشگاه مازندران برای اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز امسال خبرداد و افزود: آموزش و پرورش باید در زمینه تجهیز و ساماندهی نمازخانه های این مدارس اقدام کند.

سلگی با اشاره به اهمیت بازگشایی مساجد درون شهری و برون شهری استان برای ترویج فرهنگ معنوی نماز مسوولیت فرمانداران و اداره کل گردشگری را در این ارتباط با اهمیت دانست.

همچنین در این جلسه رییس ستاد اقامه نماز مازندران در گزارشی اهم اقدامات و فعالیت های این ستاد و نیز آخرین وضعیت ساماندهی نمازخانه های استان را تشریح کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha