۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85031764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کیار: جاده دهستان مشایخ شهرستان کیار بسته شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کیار با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در این شهرستان گفت: به‌علت حجم بالای بارش‌ها و ریزش کوه در دهستان مشایخ بخش ناغان جاده این منطقه بسته شده است.

سید شجاع ذیلابی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ریزش کوه در جاده دهستان مشایخ شهرستان کیار حدفاصل روستاهای جوزستان تا معدن رخ داده است.

وی افزود: هم‌اکنون نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی این جاده هستند و از مردم تقاضا می‌شود تا زمان بازگشایی این مسیر از تردد در جاده دهستان مشایخ خودداری کنند.

ذیلابی به شدت بارش باران در شهرستان کیار اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون روستای تشنیز به‌علت قرارگیری در کنار رودخانه خراجی با شرایط خطرناکی مواجه شده است.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی پنج منزل مسکونی در روستای تشنیز شهرستان کیار یادآور شد: ساکنان این خانه‌ها در حال تخلیه و انتقال به مکان‌های امن هستند.

ذیلابی اظهار داشت: در صورت ادامه بارش‌ها و روان شدن آب ناشی از بارندگی‌ها به سمت روستاهای دهستان مشایخ شهرستان کیار، این منطقه با خطر آب‌گرفتگی و سیلاب قرار دارد.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه فرا گرفته است و تا پایان پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

به‌همین منظور اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده است.

شلمزار مرکز شهرستان کیار در ۳۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha