۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85031764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کیار: جاده دهستان مشایخ شهرستان کیار بسته شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کیار با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در این شهرستان گفت: به‌علت حجم بالای بارش‌ها و ریزش کوه در دهستان مشایخ بخش ناغان جاده این منطقه بسته شده است.

سید شجاع ذیلابی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ریزش کوه در جاده دهستان مشایخ شهرستان کیار حدفاصل روستاهای جوزستان تا معدن رخ داده است.

وی افزود: هم‌اکنون نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی این جاده هستند و از مردم تقاضا می‌شود تا زمان بازگشایی این مسیر از تردد در جاده دهستان مشایخ خودداری کنند.

ذیلابی به شدت بارش باران در شهرستان کیار اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون روستای تشنیز به‌علت قرارگیری در کنار رودخانه خراجی با شرایط خطرناکی مواجه شده است.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی پنج منزل مسکونی در روستای تشنیز شهرستان کیار یادآور شد: ساکنان این خانه‌ها در حال تخلیه و انتقال به مکان‌های امن هستند.

ذیلابی اظهار داشت: در صورت ادامه بارش‌ها و روان شدن آب ناشی از بارندگی‌ها به سمت روستاهای دهستان مشایخ شهرستان کیار، این منطقه با خطر آب‌گرفتگی و سیلاب قرار دارد.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه فرا گرفته است و تا پایان پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

به‌همین منظور اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده است.

شلمزار مرکز شهرستان کیار در ۳۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha