۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85031689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهانبخش: برای تغییر شرایط به خودم ایمان داشتم/ از فاینورد نمی‌روم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مقاطعی شرایط برایم خیلی دشوار شده بود اما به خودم ایمان داشتم و تلاش کردم تا همه چیز تغییر کند.

به گزارش ایرنا، علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با نشریه Voetbal International هلند در خصوص شرایط تیم فوتبال فاینورد، اظهار کرد: باید بگویم که کادر فنی و پزشکی ما عالی هستند. وقتی تیمی ۱۵ بازیکن را تغییر می‌دهد و برخی مصدوم می‌شوند، قرار گرفتن در وضعیت مناسب در جدول بسیار دشوار است. هر بازیکن فرهنگ خاص کشور خودش را دارد و هماهنگی آنها برای کادر فنی بسیار سخت است.

وی در خصوص آمادگی بالای بازیکنان تیمش، توضیح داد: ما به خوبی برای بازی‌ها آماده می‌شویم و با دوندگی و پرسینگ بالا بازی می‌کنیم. برای برایتون احترام زیادی قائلم اما اکنون از حضور در فاینورد خوشحال هستم. می‌خواهم به بازیکنان جوان حاضر در فوتبال هلند بگویم که باید تلاش زیادی داشته باشند تا در ادامه فوتبال خود بتوانند راهی انگلیس، آلمان و اسپانیا شده و پیشرفت کنند.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که چرا در نیم فصل با وجود داشتن چند پیشنهاد از فاینورد جدا نشد؟ گفت: نمی‌خواستم از فاینورد جدا شوم و به پیشنهادها پاسخ منفی دادم. به مربی تیم هم گفتم که اصلا جدا نمی‌شوم. میراث چیزی است که برای سختن آن تلاش می‌کنیم و اگر توانستید در باشگاهی، چیزی برجای بگذارید آن وقت بهتر است جدا شوید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایرن، ادامه داد: در ورزش حرفه‌ای، برخی مواقع شرایط برای ورزشکاران بسیار دشوار می‌شود اما باید به قابلیت‌های خودتان ایمان داشته باشید و تلاش کنید. همیشه شانس دیگری هم وجود دارد. مقاطعی شرایط برای من بسیار دشوار بود اما خیلی تلاش کردم تا همه چیز را تغییر دهم.

وی در خصوص پیشنهاد هدایت باشگاه لیدزیونایتد به سرمربی فاینورد (آرنه اسلوت)، توضیح داد: در لیگ برتر جزیره بازی کردم و شرایط ویژه آنجا را می‌دانم. حتما اسلوت به حضور در لیدز فکر کرده اما اکنون اینجاست و می‌خواهد با فاینورد قهرمان لیگ هلند شود. با هم می‌توانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم و برای این مهم، تلاش می‌کنیم.

وی گفت: فاینورد باشگاه معتبری است اما در ۲۵ سال اخیر تنها دو بار قهرمان لیگ هلند شده است. اکنون کادرفنی، بازیکنان و هواداران می‌خواهند قهرمان شویم و علاوه بر آن به فتح جام حذفی و موفقیت در لیگ اروپا هم فکر می‌کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha