دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب هستند

بجنورد- ایرنا- معاون وزیر اطلاعات گفت: دشمنان با جنگ ترکیبی که به راه انداخته اند در صدد فاصله بین نسل جوان و آرمان های انقلاب هستند.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در آیین رونمایی از کتاب سه جلدی "انقلاب اسلامی به روایت ساواک" در بجنورد اظهار کرد: مقام معظم رهبری، روحانیت و مردم از ارکان نظام هستند و منافقین سعی دارند تا با فاصله بین این اقشار به نظام ضربه بزنند و متاسفانه برخی در داخل نیز گول این منافقان را می خورند.

وی تصریح کرد: دشمن بر روی اقتصاد ما تمرکز کرده است و تعداد زیادی سرویس اطلاعاتی در خصوص ایران میز تشکیل داده اند و علیه این نظام اسلامی توطئه می کنند.

وی افزود: دشمن جنگ ترکیبی بزرگی علیه مردم که پشتوانه نظام اسلامی هستند به راه انداخته و در این پیکار می خواهد بین نسل های جوان و ارزش های انقلاب اسلامی گسست ایجاد کند.

معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: رژیم صهیونیستی در راس این جنگ ترکیبی قرار دارد و سرمایه گذاری سنگینی در این حوزه انجام داده اند تا روند توسعه این کشور را متوقف کنند.

وی گفت: در این میان همه علما، مدیران و دانشمندان باید کمک کنند و نگذارند تا دشمن به اهداف شوم خود در جنگ ترکیبی دست پیدا کند.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان در این اغتشاشات برای برهم زدن نظم جامعه از هر عناصری استفاده کرد و اراذل و اوباش را استخدام می کردند و آنها را با اقدامات تخریبی به جان مردم می انداختند.

این مسوول عنوان کرد: دشمنان در این اغتشاشات اسلحه وارد می کردند و سلاح سرد را در بین اغتشاشگران رواج می دادند.

وی ادامه داد: امروزه از کشورهای مقتدر منطقه محسوب می شویم و دشمنان این اقتدار را بر نمی تابند و سعی در مقابله با نظام دارند.

معاون وزیر اطلاعات با بیان اینکه حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان از همراهی مردم با آرمان های انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: برخلاف بسیاری از توطئه های دشمن، این بار نیز مردم ولایتمدار ایران از رده های سنی گوناگون بویژه دهه هشتادی ها و نودی ها در این حماسه مردمی حضور یافتند و همراهی خود را با نظام اسلامی اعلام کردند.

وی افزود: براساس مصاحبه هایی که در راهپیمایی انجام شده است، آنها اعلام کردند که همچنان پای آرمان های انقلاب می مانند و دوستدار ولایت و رهبری هستند.

این مسوول با تاکید بر تببین خدمات انقلاب اسلامی، بیان کرد: جدای از بیان خدمات نظام اسلامی در کشور باید سختی ها و ایثارگری هایی که برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است نیز بیان شود تا جوانان بدانند برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده است.

وی گفت: نسل امروزی، امام راحل، سختی های انقلاب و ترورهای دشمنان را ندیده است و این ارزش ها با تالیف کتاب هایی در این خصوص برای نسل جوان تبیین شود.

معاون وزیر اطلاعات یادآور شد: تالیف کتاب سه جلدی "انقلاب اسلامی به روایت ساواک در خراسان شمالی" در این حوزه اقدام فرهنگی جالبی است که باید روایت و تالیف این گونه آثار برای روشنگری نسل جوان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های گوناگون، گفت: وقتی دشمن جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کرد، این کشور برای دفاع از کیان خود حتی یک اسلحه ساده هم نداشت اما امروزه با تکیه بر توان داخلی به دستاوردهای گسترده نظامی و علمی دست یافته است.

معاون وزیر اطلاعات افزود: در واقع پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی موجب شده تا دشمن علیه این کشور توطئه های گوناگونی برنامه ریزی کند.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه موزه عبرت در محل مجتمع ایثار در راستای جهاد تبیین تقدیر کرد و افزود: این برنامه های فرهنگی باید گسترش یابد.

نمایشگاه موزه عبرت از ۱۹ بهمن ماه تا ۱۲ اسفندماه در محل مجتمع ایثار بجنورد برای بازدید عموم از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.

مجموعه سه جلدی «انقلاب اسلامی در خراسان شمالی به روایت اسناد ساواک» امروز چهارشنبه در آیینی با حضور معاون وزیر اطلاعات، رییس مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار و مسوولان استانی در تالار ایثار بجنورد رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha