۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85030803
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

احکام تعلیقی در بیرجند برای کمک به زلزله‌زدگان صادر شد

بیرجند - ایرنا - رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب بیرجند از صدور ۲ رای تعلیق مراقبتی این دادگاه خبر داد و گفت: محکومان مواد مخدر در خراسان جنوبی ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای زلزله‌زدگان شدند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان جنوبی در پی محکومیت ۲ نفر که در زمینه مواد مخدر فعالیت داشتند، دادگاه برای آنان قرار تعلیق مراقبتی صادر و این افراد را ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای زلزله‌زدگان خوی کرد.

احمد قاسمی گفت: در یک پرونده فردی به اتهام نگهداری و در معرض فروش قرار دادن مواد مخدر دستگیر شد که پس از طی روند قانونی و اثبات جرم، با توجه به ادله موجود در پرونده تمامی مجازات وی به مدت یک سال به حال تعلیق مراقبتی درآمد و محکوم ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای ارسال به مناطق زلزله‌زده خوی به مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیون ریال شد.

رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب بیرجند ادامه داد: در پرونده دیگر متهم به خرید، حمل و نگهداری مواد مخدر پس از دستگیری و طی روال قانونی مجرم شناخته شد که دادگاه با توجه به ادله موجود تمامی مجازات او را به مدت سه سال به حالت تعلیق مراقبتی درآورد و این فرد باید وسایل گرمایشی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای ارسال به مناطق زلزله‌زده خوی تهیه کند.

وی گفت: محکومان باید بعد از خرید وسایل گرمایشی، آنها را به هلال احمر استان برای ارسال به مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی تحویل داده و رسید آن را به اجرای احکام کیفری بیرجند ارائه دهند.

همچنین پیرو دادنامه صادره دیگری از دادگاه انقلاب بیرجند محکوم مواد مخدر پس از احراز شرایط قانونی، ملزم به تهیه وسایل گرمایشی برای کمک به زلزله‌زدگان حادثه اخیر در بشرویه شد.

بنا به این گزارش در راستای اجرای حکم، وسایل گرمایشی تهیه شده توسط محکوم علیه با حضور نماینده دادستانی، هلال احمر، بهزیستی، دهیاران و مسوولان خانه‌های هلال روستاها در روستاهای رقه، باغدهک، موردستان، یگی و خدا آفرید بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha