۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85029020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازاریان جوین خراسان رضوی اختلاف ۳۱ ساله را کنار گذاشتند

سبزوار - ایرنا - رییس دادگستری جوین خراسان رضوی گفت: اختلافات ملکی بازاریان نقاب، مرکز این شهرستان پس از ۳۱ سال بلاتکلیفی و رها کردن بازار در حالت نیمه‌ساز حل شده و با وساطت دادگستری تعیین تکلیف شد.

رضا سیدآبادی شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اختلاف از سال ۱۳۷۰ و از زمانی پیش آمد که حدود ۱۰۰ نفر از بازاریان شهر نقاب درصدد برآمدند در حرکتی جمعی زمینی را در بهترین نقطه مرکز این شهر خریداری و اقدام به ساخت بازاری با ۶۰ دهانه مغازه کنند.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جوین در حاشیه نشست این شورا افزود: پس از تهیه زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و آغاز ساخت بازار و رسیدن به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی، بروز برخی اختلافات ملکی منجر به توقف اجرای این طرح شده بود.

سیدآبادی خاطرنشان کرد: در این بازه ۳۱ ساله پرونده های متعددی در این خصوص مطرح و در نهایت موضوع به داوری ارجاع شده بود، اما بعد از وصول نظریه داوری نیز اختلافات همچنان ادامه داشت.

وی گفت: سرانجام و با گذشت بیش از سه دهه، اخیرا با دخالت دادگستری و با تشکیل پرونده دیگری، گزارش اصلاحی صادر و این اختلاف چندین ساله فیصله یافته و ماجرا به سازش منجر شد.

بازاریان جوین خراسان رضوی اختلاف ۳۱ ساله را کنار گذاشتند

رییس دادگستری جوین اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت سهامداران و سابقه اختلافات ممکن بود اجرای طرح را با تاخیر مواجه کند، در اسرع وقت بازدیدهایی از مِلک مورد اختلاف صورت گرفته و با حضور طرف های دعوا، وکلای آنان، معتمدان محلی و شهود، صورت جلسه ای تنظیم و محل مزبور تحویل آنان شد.

سیدآبادی گفت: حل این اختلاف کهنه و تکمیل ساخت بازار و راه اندازی ۶۰ مغازه تجاری در مرکز شهر نقاب، بدون شک باعث ایجاد تحولی بزرگ در اقتصاد این شهر شده و فعال شدن ظرفیت های اقتصادی شهرستان جوین را به دنبال خواهد داشت.

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می رود.

'"نقاب" مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha