کشف کامیون حامل بار تریاک در میدان میوه و تره بار تهران

تهران - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه سوداگر مرگ دستگیر شد. 

به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ ضرغام آذین بیان کرد: ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در کنترل کامیون های حامل بار میوه به میدان میوه و تره بار تهران به دست آوردند تعدادی از رانندگان کامیون ها با تشکیل باندی ضمن تهیه مواد مخدر از استان های جنوبی تهران، مواد مخدر تهیه شده را در محموله های میوه جاساز و به شهر تهران انتقال می دهد.

این مقام انتظامی از شناسایی یک دستگاه کامیون حامل بار میوه مشکوک خبر داد و گفت: ماموران برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند و با توقیف خودرو به بازرسی از داخل آن پرداختند.

وی ادامه داد: در بازرسی از بار این کامیون ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که زیر بار میوه جاساز شده بود کشف شد.

کشف ۱۶۰ کیلو حشیش از مخفیگاه متهم در شوش

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری مواد فروشی در جنوب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۶۰ کیلو حشیش کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور اعلام داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص انهدام باندهای فعال در منطقه شوش و دروازه غار مطلع شدند یکی از قاچاقچیان مواد مخدر مبادرت به توزیع گسترده مواد مخدر در منطقه شوش تهران با شیوه و شگردهای خاص می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی فشرده چندین روزه علیه قاچاقچیان مشخص شد ، متهم به صورت بسیار ماهرانه با اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه شوش اعمال مجرمانه خود را مرتکب می شود.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچی ادامه داشت تا اینکه در نهایت ماموران که از مدت ها قبل در حال مراقبت نامحسوس محدوده مخفیگاه متهم بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی و با هماهنگی مراجع قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و ۱۶۰ کیلو حشیش که بسیار ماهرانه در محل های مختلف مخفیگاهش پنهان و جاسازی شده بود را کشف کردند.

۱۰ تن خشکبار در یک انبار توقیف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در انباری در محدوده خیابان فدائیان اسلام مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد مشخصات این انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از پلمب این انبار و دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و ادامه داد: از شهروندان هم می خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت محتکران و یا کسانی که به صورت قاچاق کالا وارد کشور می کنند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های سریع و قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک شرکت خدماتی در کشور

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت یک شرکت خدماتی در کشور خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت خدماتی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد یا افرادی ناشناس،اقدامات اولیه برای کشف پرونده آغاز شد.

رییس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهرهای حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت در ابتدا منکر بزه انتسابی شد؛ اما پس از مواجه‌شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، چاره ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و هدف خود را از این موضوع انتقام‌جویی و داشتن کینه ای قدیمی از شاکی اعلام کرد و از عمل مجرمانه‌ی خود پشیمان بود.

رییس پلیس فتا تهران توصیه کرد: رعایت اصل اخلاق‌مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این حوزه است و کاربران فضای مجازی باید مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند تا از روی جهل یا انتقام‌جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند که در غیر این صورت برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha