۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85026804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سردار رحیم‌صفوی: مردم ایران اصل انقلاب را فدای مشکلات داخلی نمی‌کنند

گرگان - ایرنا - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: مردم با حضور میلیونی در راهیپمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که ایران را دوست داشته و اصل و اساس نظام و انقلاب را فدای مشکلات داخلی کشور نمی‌کنند.

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گرگان به ایرنا اظهار کرد: حضور مردم گلستان با اقوام و مذاهب مختلف در راهپیمایی امروز نشان داد که این استان بالاترین انسجام و وحدت دارد و با نوع وحدت و همدلی، دشمن نمی‌تواند به راحتی به اهدافش در جهت تضعیف این وحدت دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی امروز ثابت کرد که مردم به انقلاب اسلامی و جایگاه والای ولایت و رهبری وفادارند.

دستار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی به دشمنان ثابت کرد که فهم نادرست و اطلاعاتی غلطی که آنان از منافقین و سلطنت‌طلبان دارند، دروغی بیش نیست و اصل و حقیقت این نظام و انقلاب آن چیزی‌ است که در قاب دوربین‌های خبری امروز به تصویر کشیده می‌شود.

وی تاکید کرد: حقیقت ملت ایران این است که آنان تسلیم ناپذیر در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز با این حضورشان ثابت کرد که همچون ۴۴ سال گذشته بر سر آرمان‌های امام راحل، شهدا و ایران اسلامی و مقتدر ایستاده و از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: ملت ما به فضل الهی با حمایت از دولتمردان، سران قوا و ارکان مختلف حکومت اسلامی، سال به سال قوی‌تر خواهند شد و با رفاه و آسایش بیشتر مشکلات را سپری خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha