۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85026554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان زنجان آغاز شد

زنجا ن- ایرنا -راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان در سراسر استان زنجان آغاز شد و لحظه به لحظه بر شمار شرکت کنندگان در این راهپیمایی افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این روزها که انقلاب اسلامی ایران در پیچ حساس و تاریخی قرار گرفته، اقشار مختلف مردم کشورمان خود را برای خلق حماسه ای دیگر در دفتر زرین تاریخ انقلاب اسلامی آماده می کنند که این رخداد امسال نیز همانند سال های قبل خواری بر چشم دشمنان خواهد بود.
مردم انقلابی و مومن زنجان نیز به همراه مسئولان، ائمه جمعه و گروه‌های مختلف مردم با شور و شوق مضاعفی از صبح امروز برای خلق حماسه‌ای ماندگار در ۲۲ بهمن امسال حاضر شده اند تا بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کرده و دشمنان و بدخواهان ملت را از هر گونه طمع ورزی مایوس کنند.
مردم مناطق مختلف استان امروز خود را برای جشن تولد چهل و چهار سالگی انقلاب آماده کرده اند تا به جهانیان بگویند که در بالندگی انقلاب اسلامی در چهارمین دهه آن تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و اجازه نخواهند داد دشمنان به کیان وطن دست درازی کنند.
به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همزمان با سراسر کشور و طبق برنامه ریزی انجام گرفته، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۲۰۰ نقطه استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی ناصر افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل اتفاقات اخیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این میان مردم ایران به ویژه زنجانی ها بار دیگر در این رخداد ثابت می کنند که همواره در صحنه هستند.
وی به مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان اشاره کرد و گفت: بر این اساس راهپیمایی مردم شهر زنجان از ۱۰ صبح آغاز شده و مسیر اول از چهار راه امیرکبیر تا میدان انقلاب و مسیر دوم نیز از میدان آزادی به طرف میدان انقلاب است.
این مسوول با اشاره به زمان راهپیمایی مردم در دیگر شهرهای استان، گفت: در شهر ابهر از ساعت ۱۰ و نیم صبح از طرف مسجد جامع ابهر تا مقابل شهرداری و همچنین مسجد صاحب الزمان تا مقابل شهرداری خواهد بود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خرمدره از میدان امام حسین به سمت مصلی نماز جمعه، در شهرستان خدابنده شهر قیدار نبی (میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا) و همچنین شهرستان طارم شهر آببر از میدان امام علی(ع) تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.
وی خاطر نشان کرد: این رخداد نیز در شهرستان سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا، در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب الزمان، در صایین قلعه از مسجد صاحب الزمان تا مزار شهدای گمنام، در ماهنشان از مقابل مسجد ولی عصر(عج) از مزار شهدای گمنام و ایجرود از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha