پیروزی انقلاب اسلامی با دستاوردهای بزرگ برای ایران همراه شد

کرج - ایرنا- دبیر شورای اعتلای شهر و معماری کشور با اشاره به کاستی ها و مشکلات فراوان کشور در دوران ستمشاهی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با دستاوردهای بزرگ برای کشورمان همراه شد.

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی فشارکی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج به تاریخ مبارزات ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نفس مسیحایی امام راحل (ره) موجب شد تا حکومت ظلم و اختناق ستمشاهی از بین برود.

وی ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب در برابر حکومت اقتدار گر ستمشاهی ، هدایت یک ولی فقیه جامع شرایط و نفس گرم و مسیحایی آن حضرت بود که ملت ایران را متحول کرد و انقلابی که در هیج جای دنیا صورت نگرفته بود در ایران محقق شد.

هاشمی فشارکی گفت : در چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی فشارها و تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی مضاعف شد اما در این مدت دستاوردهای زیادی در عرصه های علم و فناوری ، زیر ساخت ها، سیاسی ، اجتماعی و دفاعی کسب کردیم که اگر انقلاب اسلامی محقق نمی شد و نظام جمهوری اسلامی استقرار نمی یافت این دستاورد ها را شاهد نبودیم.

دبیر شورای اعتلای شهر و معماری کشور افزود: یکی از دستاوردهای مهم این انقلاب تغییر نظام حکمرانی بود که در پیش از انقلاب نظام شاهنشاهی یک طرفه و یک شاه کم دانش و کم بهره در راس حکومت قرار داشت ؛ در زمان طاغوت حکومت به رای مردم متکی نبود ضمن آنکه به نظر مردم اهمیتی داده نمی شد.

وی اظهار کرد: در زمان رژیم ستمشاهی، کشور ما دچار عقب افتادگی شد اما پس از انقلاب شعار استقلال و آزادی معنا پیدا کرد و شگفتی آفرید و امروز امور بر اساس دین مبین اسلام پیش می رود.

هاشمی فشارکی گفت : البته در این سال ها ضعف هایی وجود دارد که گلایه رهبر معظم انقلاب و مردم را در پی داشته است و این مسائله مورد انتقاد است که باید اصلاح شود اما یکی از نعمت های انقلاب اسلامی ایجاد رابطه بین امت و امام است که پیوند ایمانی و قلبی متقابل بین آنها وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز سیاست های کلان نظام از سوی رهبر معظم انقلاب در قالب ۵۵ سیاست کلان مطرح است که توجه به جمعیت، امور ساختمان و امور شهری بخشی از این سیاست ها است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha