سردار پاکپور: محرومیت‌زدایی برنامه اولویت‌دار سپاه پاسداران است

اراک - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: محرومیت‌زدایی به خصوص در حوزه آبرسانی به مناطق محروم با همکاری دستگاه‌های متولی برنامه اولویت‌دار این نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد پاکپور روز جمعه در حاشیه بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۱ روستای منطقه سربند شازند ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب به مردم ایران استان مرکزی، افزود: آبرسانی به روستاها و مناطق محروم موضوعات اساسی کشور بود که سه سال پیش در سپاه مطرح شد.

وی ادامه داد: از اوایل سال گذشته موضوع آبرسانی به روستاها بین دولت و سپاه مطرح شد و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبرسانی به روستاهای محروم در منطقه سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، منطقه غرب و استان مرکزی را تقبل کرد که با کمک آبفا و وزارت نیرو این اقدام مهم را انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد،: بر این اساس امروز بهره‌برداری از طرح‌ آبرسانی به ۱۱ روستا در منطقه سربند استان مرکزی آغاز شد.

سردار پاکپور گفت: سپاه روح الله استان مرکزی و گروه ۴۲ قدر آبرسانی به روستاهایی که باید در این استان آبرسانی شود و از برنامه های دولت است را در دستور کار قرار داده اند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی و مجموعه سپاه پاسداران اقدامات بزرگ دیگری در حوزه‌ محرومیت‌زدایی در دست انجام دارد.

بهره‌برداری از طرح آبرسانی سد کمال صالح توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید و ۱۱روستا از مزایای این طرح برخوردار شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha