۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۳
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85025423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسکتبال شهرداری گرگان تیم کاله آمل را درهم شکست

۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۳
کد خبر: 85025423
بسکتبال شهرداری گرگان تیم کاله آمل را درهم شکست

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوم از مرحله گروهی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با برتری ۹۴ بر ۷۲ کاله آمل را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که امروز پنجشنبه از گروه الف این رقابت‌ها در سالن امام خمینی (ره) گرگان با حضور تماشاگران بسکتبال دوست برگزار شد، بازیکنان تیم شهرداری گرگان موفق شدند با نتیجه ۹۴ بر ۷۲ حریف خود را شکست دهند.

در این مسابقه که قضاوت آن را محمد دوست به عنوان سر داور به همراه شهرام کرمی و نیما جعفری به عنوان داور اول و دوم به همراه امیرحسین واحدپور به عنوان نماینده فدراسیون و محمود حاج اسماعیل ناظر فدراسیون برعهده داشتند، بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۱۰ و ۴۹ بر ۳۰ کاله آمل را در هم شکستند.

در کوارتر سوم کاله آمل تلاش کرد با کم کردن اختلاف خود را به میزبان برساند اما با فشار بازیکنان شهرداری و تماشاگران پرشور گرگانی در پایان این وقت با نتیجه ۷۲بر ۵۵ شکست خورد.

در کوارتر پایانی نیز تیم شهرداری گرگان با دیکته برتری خود بر میهمان توانست ۹۴ بر ۷۲ پیروز نهایی این دیدار باشد.
پری پتی، بهنام یخچالی، رسول مظفری، سجاد پذیرفته و آنتاناس آدراس پنج بازیکن شروع کننده تیم شهرداری گرگان با هدایت مهران حاتمی بودند.

میثم میرزایی، پاتریک رمپرت، متین آقاجانپور، جلال آقامیری و امیرحسین یازرلو ترکیب اولیه تیم کاله آمل تشکیل دادند.

جلال آقامیری از تیم کاله آمل با کسب ۱۸ امتیاز و اثرگذاری ۱۷ امتیاز بازیکن برتر این تیم شد و سجاد پذیرفته با کسب ۲۶ امتیاز و اثرگذاری در ۱۷ امتیاز بازیکن برتر این مسابقه لقب گرفت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه غرب آسیا حضور دارد، در پایان دور مقدماتی از مرحله گروهی، از مجموع ۲۲ بازی، ۲۰ برد به همراه دو باخت با مجموع ۴۲ امتیاز کسب کرده، صدرنشین این مرحله از رقابت‌ها شده بود.

با توجه به آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال جهت حضور در پنجره آخر انتخابی جام جهانی تعطیل و بازی بعدی شهرداری‌گرگان با ذوب آهن اصفهان در تاریخ ۱۳ اسفندماه در گرگان خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha