ساختمان امور مالیاتی بهاباد یزد در ارتباط ویدئویی با وزیر اقتصاد افتتاح شد

یزد- ایرنا- ساختمان امور مالیاتی شهرستان بهاباد یزد روز پنجشنبه به مناسبت ایام دهه فجر در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر اقتصاد و دارایی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور مالیاتی استان در این مراسم گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات متعددی در حوزه مالیاتی استان انجام گرفته است.

"علی خورشیدی" تصریح کرد: امور مالیاتی در حال حاضر دوران طلایی خود را سپری می کند و امیدواریم روز به روز در زمینه موضوعات مالیاتی پیشرفت کنیم.

مدیر کل امور مالیاتی یزد با بیان اینکه ساختمان جدید در راستای حقوق شهروندی و تکریم مودیان مالیاتی مورد بهره برداری قرار گرفت ، افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۶۱۰ متر مربع با زیربنای ۵۳۰ متر مربع و با ۱۰۲ میلیارد ریال اعتبار در یک طبقه ساخته شده است.

خورشیدی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه، تحول بزرگی در روند خدمت رسانی به مردم و نیز افزایش رفاه کارکنان در یک فضای مطلوب اداری ایجاد شد.

ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان بهاباد که ظرف مدت هشت ماه ساخته شده امروز به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به بهره برداری رسید .

بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha