ساختمان فناوری شهید احمدی روشن با حضور وزیر ورزش و جوانان در یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- ساختمان فناوری "شهید احمدی روشن" روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر و ورزش جوانان در مجموعه مرکز فناوری اقبال یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد در این مراسم گفت: این ساختمان در سه طبقه با بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا افتتاح شده است.

"حسین رحیمی" با بیان اینکه ساختمان یاد شده ظرفیت استقرار ۴۰ شرکت فناور را دارد افزود: علاوه بر این ، بنای یاد شده فضای خدمات جنبی نظیر نمایشگاه فناوری (TechShow)، فضای اداری و مدیریت را نیز دارد.

وی اظهار کرد: باتوجه با نیاز مبرم پارک علم و فناوری یزد و شرکت های مستقر، به فضایی مجهز جهت برگزاری رویدادها و همایش ها، در ساختمان شهید احمدی روشن ۲ سالن همایش بزرگ به نام تالار افتخار (با ۲۲۰ نفر ظرفیت) و تالار آفرینش (با ۱۱۰ نفر ظرفیت) ساخته شده است.

رحیمی با بیان اینکه برای احداث این ساختمان ۳۱ میلیارد تومان اعتبار از محل طرح‌های ملی و استانی هزینه شده است گفت: احداث این پروژه از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود.

وزیر ورزش و جوانان، روز پنجشنبه برای افتتاح چند طرح ورزشی، وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار و دیگر مسوولان این استان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا افتتاح سالن دوو میدانی، راه اندازی چمن مصنوعی شهیدیه و افتتاح زورخانه شهیدیه میبد از جمله برنامه های سفر سیدحمید سجادی به استان یزد است.

شرکت در نشست مشترک فدراسیون ها و افتتاح ساختمان شهید احمدی روشن از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان در این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha