آمادگی مردم و مسوولان یزد برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۰۷
کد خبر: 85024653
کاظم سبحان‌زاده
آمادگی مردم و مسوولان یزد برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

یزد- ایرنا- شماری از شهروندان و مسئولان یزد با گرامیداشت یاد و خاطرات سال ۵۷ و دوران پیروزی انقلاب، بر آمادگی خود برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین سراسر عزت و افتخار است.

مردم و مسئولان استان یزد و به خصوص خانواده‌ها و جوانان مومن و انقلابی همزمان با سراسر کشور با همدلی و وحدت در جشن فجر پیروزی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و عزم و اراده عمیق قلبی خود را بری دفاع از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به منصه بروز و ظهور می رسانند.

به همین مناسبت، جمعی از مردم و مسئولان یزد در گفت و گو با ایرنا ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل (ره)، آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی این روز در کنار سایر ملت ایران در این مراسم ابراز داشتند.

یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: ملت مظلوم ایران که سال ها در زیر چنگال خون ریز استبداد و استعمار رنج ها و مصائب بسیاری را متحمل شده بودند به ندای آسمانی مردی از تبار پاکان و عارفان گوش جان سپردند و یک دل و یک صدا دست به انقلابی تاریخی زدند و بنیان و اساس ظلم و ظلمت شاهنشاهی را برانداختند.

محمد صادقی سرچشمه افزود: انقلابی عظیم که به معنای واقعی کلمه انفجار نور بود که توانست ظلمت الحاد و کفر را برهم زند و دگرگونی بزرگی را در عرصه حیات بشری پدید آورد و اعتقادات مادی گرایانه و الحادی تمدن نوین را بهچالشی اساسی کشانده و گستره عظیمی از حقایق و معارف جهان هستی فراروی بشر نیازمند معاصر و نیز آیندگان قرار دهد.

آمادگی مردم و مسوولان یزد برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

این فعال دانشگاهی بیان کرد: مهم‌ترین کارکرد و هدف اساسی حرکت جهانی حضرت امام (ره) را باید بیداری فطرت خاموش انسان ها دانست و به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که همچون شجره ای طیبه از دل کره خاکی در خاورمیانه رشد کرد و در تمام عالم ریشه دواند، زمینه معرفت به انسان های کامل برای دوستداران حماسه و عرفان فراهم شد.

استکبار برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته از تمامی اهرم‌ها و فشارها و طی سال های اخیر با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای وارد میدان شده که این توطئه با حضور مردم و ایستادگی ملت فهیم و قهرمان نقش بر آب می‌شودصادقی بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ حادثه مهم و حیرت انگیزی برای جهانیان بود، حادثه‌ای که از یک طرف تمام معادلات سیاسی استعمار را در ادامه سلطه و تقسیم استعماری جهان برهم زد و از طرف دیگر یکی از استوارترین رژیم های وابسته را ریشه کن کرد.

وی تاکید کرد: هوشیاری، بصیرت و حضور مقتدرانه و هوشمندانه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ضرورتی مضاعف می یابد و بی‌شک حضور سیل اسای مردم از اقشار مختلف به تعبیر مقام معظم رهبری، ۲۲ بهمن امسال را تماشایی تر از همیشه خواهد کرد.

همچنین یکی از فرهنگیان یزد به بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن مهمترین رخداد سالانه در کشور ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود گفت: همه مردم به خصوص فرهنگیان در کنار سایر اقشار امسال هم پرشور و پرصلابت در این راهپیمایی مشارکتی جدی دارند و بیعت مجدد خود را با امام راحل و شهیدان ابراز می دارند.

مهدی دهقان با بیان اینکه همراه خانواده و فرزندان خود در روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می کند گفت: راهپیمایی امسال به دلیل افزایش دشمنی‌های استکبار جهانی و تحولات منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید همه گسترده تر از همیشه در آن مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: همه ساله چشم جهانیان به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور مردم در صحنه و میدان دفاع از نظام و انقلاب اسلامی دوخته شده و امسال آحاد مردم موقعیت شناس و انقلابی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راهپیمایی و جشن انقلاب شرکت می‌کنند.

فاطمه ترابی از بانوان یزدی هم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم و بانوان و دختران در کنار سایر اقشار به خیابان‌ها می‌آینده و ضمن تجدید بیعت با امام و شهیدان بار دیگر عزت و اقتدار خود را به جهانیان و دشمن قسم خورده نظام انقلابی نشان می‌دهند.

وی اظهار کرد: استکبار برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته از تمامی اهرم‌ها و فشارها و طی سال های اخیر با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای وارد میدان شده که قطعا این توطئه با حضور مردم و ایستادگی ملت فهیم و قهرمان نقش بر آب می شود.

کاظم زارع از دانش آموزان یزد هم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۶ هزار همکلاسی آسمانی خود را گرامی داشت و گفت: روز ۲۲ بهمن روز نشان دادن اقتدار، ایستادگی ، ولایتمداری و افتخار است و باید همه اقشار با هر نوع فکر و سلیقه در این عرصه که نشان دادن قدرت و هوشیاری مشارکت کنند.

آمادگی مردم و مسوولان یزد برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی اظهار کرد: دانش آموزان و دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها در کنار والدین و فرهنگیان امسال به رغم تمامی توطئه ها باردیگر اهداف دشمنان را نقش بر آب می کنند و برای موفقیت کشور با تحصیل علم و دانش و حضور در برنامه‌های مختلف بلوغ سیاسی و فرهنگی خود را نشان می‌دهند.

همچنین دکتر مهدی اسلام زاده از اساتید دانشگاه و عضو بسیج اساتید استان گفت: جمهوری اسلامی ایران حاصل به ثمر نشستن خون هزاران شهید است و امروزه امنیت ، اقتدار و سربلندی این نظام از برکت ایثار و از خودگذشتگی همه جوانانی است که در روزگار سرنگونی دولت مستکبر شاهنشاهی سر از پا نمی شناختند.

تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی به خصوص با همکاری و پیگیری ستادهای دهه فجر و مشارکت دلسوزان صورت گرفته و مشکلی برای انجام آن در ۲۲ بهمن امسال نیست و بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای ماندگار خواهیم بودوی ادامه داد: بر تک تک ما ایرانیان واجب است به پاس خون شهیدان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نموده و در پاسخ به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب، اتحاد و پکپارچگی امت اسلامی در برابر ظلم همه مستکبران را به گوش جهانیان برسانیم.

همچنین مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته بارها نشان دادند که به رغم تمامی توطئه ها و فشارها همچنان مسیر خود را در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی می‌شناسند و جدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام محمد حسین متوسل در ادامه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: این مراسم در شهرستان یزد از مسیر میدان آزادی( باغ ملی)، خیابان فرخی و خیابان امام خمینی (ره) به طرف چهارراه شهدا و تکیه امیرچقماق در شهر یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی برگزار می‌شود ادامه داد: در میعادگاه مراسم در تکیه تاریخی و فرهنگی امیرچقماق، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و حماسی به خصوص سخنران کشوری، قرائت قطعنامه و سرود و شعارهای انقلابی صورت می‌گیرد.

این مسئول اظهار کرد: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان یزد با همکاری تشکل‌های مردمی و انقلابی شایسته با هدف تجدید بیعت با آرمان امام و شهیدان برگزار می‌شود و شرکت مردم مومن و انقلابی امسال دارای اهمیت فراوان است .

متوسل بیان کرد: تمامی تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری این راهپیمایی مهم به خصوص با همکاری و پیگیری ستادهای دهه فجر و مشارکت دلسوزان صورت گرفته و مشکلی برای انجام آن در ۲۲ بهمن امسال نداریم و بدون شک بار دیگر شاهد خلق حماسه ای ماندگار خواهیم بود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در حدود ۷۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha