شهرداری سیرجان ایساتیس را ۶ تایی کرد

کرمان - ایرنا - تیم شهرداری سیرجان نماینده استان کرمان در لیگ برتر بانوان کشور با ۶ گل بر ایساتیس کران فارس غلبه کرد تا جایگاه خود را در رتبه سوم جدول رده بندی مستحکم کرده باشد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که امسال نیز همچون سال های گذشته چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته، روز چهارشنبه توانست برخلاف بازی گذشته خود یک بازی هجومی و خوب را ارائه کند و با نتیجه ۶ بر یک ایساتیس کران فارس را شکست دهد تا با سه امتیاز کامل از این مسابقه به ۲ بازی باقی مانده از لیگ برتر فوتبال کشور بیاندیشد.

سیرجانی ها بازی هفته گذشته خود را مقابل بادرود تهران یعنی قعرنشین لیگ برتر کشور واگذار کرده بودند و امروز نیز با پیروزی انضباطی سپاهان اصفهان نتوانستند فاصله امتیاز خود را با این تیم کاهش دهند اما با پیروزی در ۲ بازی آینده خود و در صورت شکست سپاهان همچنان می توانند جایگاه نایب قهرمان لیگ برتر بانوان کشور را کسب کنند.

شاگردان مهدیه آمیغی ابتدا با گل های افسانه چترنور در دقیقه ۳۵ و ۴۹ از حریف پیش افتادند و در ادامه تیم بانوان ایساتیس کران فارس یک گل را در دقیقه ۵۰ مسابقه وارد دروازه سیرجانی ها کرد تا فاصله گل ها به حداقل برسد.

چترنور که روزهای درخشانی را در تیم شهرداری سیرجان تجربه می کند در این بازی نیز توانست سه گل دیگر در دقایق ۶۴ از روی نقطه پنالتی، ۷۰ و ۷۶ به ثمر برساند تا در این بازی به عنوان یک مهاجم پنج گله لقب بگیرد.

در حالی که بازیکنان ایساتیس کران فارس امیدهای خود را برای به تساوی کشاندن این مسابقه از دست رفته می دیدند، شهرداری سیرجان یکبار دیگر توسط فاطمه مخدومی به گل رسید تا حریف را ۶ تایی کرده باشد.

تیم فوتبال شهرداری سیرجان با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در جایگاه سوم لیگ برتر و ایساتیس کران فارس با ۱۴ امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha