بازارسازی برای دانش بنیان‌ها هدف اصلی معاونت علمی در دوره جدید مدیریتی است

تهران- ایرنا- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، عمده اهداف این معاونت را در دوره جدید مدیریتی، بازارسازی برای شرکت های دانش بنیان و فناور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امضای توافق نامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با وزارت نفت در زمینه بومی سازی تجهیزات و فناوری های گلوگاهی صنعت نفت در محل این معاونت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت از پیشقراولان بازارسازی برای دانش بنیان ها است. البته این برنامه با وزارتخانه هایی همچون نیرو، کشاورزی و چندین مجموعه دولتی دیگر نیز در حال پیگیری است.

وی با تاکید براینکه، بخش عمده ای از اهداف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در دوره جدید مدیریتی، بازارسازی برای دانش بنیان های کشور است و دولت با توان قوا برای حمایت از فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور پای کار آمده است، اظهار امیداوری کرد که این اتفاق بیش از گذشته رقم بخورد.

بازارسازی برای دانش بنیان‌ها هدف اصلی معاونت علمی در دوره جدید مدیریتی است

دهقانی فیروزآبادی درباره توافق نامه معاونت علمی و فناوری با وزارت نفت گفت: این از تفاهم نامه بالاتر است؛ چرا که دارای عدد و رقم و برنامه است. ان شاءالله در حوزه ازدیاد برداشت چاه های نفت توافق خواهد شد و اگر بتوانیم در طول این سه چهار سال بتوانیم همین کار عظیم را انجام دهیم، کار بزرگی خواهد بود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: البته با دستگاه های دیگر هم در آینده یعنی هر دو – سه ماه یک بار در قالب توافق نامه هایی فرصت مناسب برای شرکت های فناور و دانش بنیان به منظور حمایت از فروش محصولات فناورانه آنها ایجاد خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌‎نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت نفت در زمینه بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های گلوگاهی صنعت نفت روز چهارشنبه با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و جواد اوجی وزیر نفت امضا شد تا زمینه برای ورود فناوری و نوآوری در بخش‌های گوناگون صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فراهم شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha