خبر خوش برای فوتبال فارس/ زمان مجمع انتخاباتی هیات مشخص شد

شیراز-ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به هیات فوتبال فارس زمان برگزاری مجمع انتخابی ریاست این هیات را دوم اسفندماه سال جاری اعلام کرد تا موجب خوشحالی اهالی فوتبال این استان شود که ماه‌هاست انتظار چنین روزی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این نامه که رونوشت آن روز چهارشنبه دراختیار این خبرگزاری قرار گرفت خطاب به سرپرست دبیری هیات فوتبال آمده است : با توجه به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات هیات فوتبال فارس به اطلاع می رساند مجمع انتخابی رییس و اعضا هیات رییسه روز سه شنبه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

در ادامه آمده است: ضمن هماهنگی های لازم جهت بر گزاری مجمع نسبت به فهرست اعضای مجمع تا روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه جاری به فدراسیون ارسال کنید.

هجدهم بهمن ماه خبرگزاری ایرنا با انتشار مطلبی به نقل از کارشناسان این رشته اعلام کرد با توجه به ضعف در فوتبال پایه ها هر چه زودتر تکلیف هیات فوتبال فارس مشخص شود.

ضعف در فوتبال پایه ها

کارشناسان فوتبال فارس براین باورند که در این سال ها بر روی پایه های فوتبال چه در بخش بانوان و چه بخش آقایان خوب کار نشده است برای همین هم تعداد ملی پوشان این رشته بسیار کم شده و در برخی از رده ها مانند بزرگسالان آقایان سالهاست که ملی پوشی ندارد.

آنها گفتند: باید هرچه زودتر تکلیف رییس جدید این هیات که حدود ۶ ماه از پایان دوره ریاست آن گذشته است با تشکیل مجمع مشخص شود تا این رشته پر استعداد هم در بانوان و هم آقایان که روزگاری چندین ملی پوش داشت دو باره به روزهای اوج خود باز گردد.

کاندیدای هیات

محمد حسین صفاری، علیرضا یگانه مهر، ‌عبدالکریم نباتی، حسین حیاتی و ‌ حسین قنبری پنج کاندیدایی هستند که صلاحیت آنها از نظر مراجع ذیصلاح برای تصدی ریاست هیات فوتبال فارس به تایید رسیده است تا پس از برگزاری مجمع و کسب آرا لازم، یکی از این پنج نامزد انتخابات هیات فوتبال استان بر صندلی داغ هیات در ساختمان حافظیه تکیه بزند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha