۱۹ بهمن حماسه‌آفرینی نیروی هوایی ارتش

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات برجسته که در ریشه‌کن نمودن حکومت پهلوی تأثیر بسیار زیادی داشت، همراهی غیور مردان نیروی هوایی با جریان انقلاب و بیعت قاطعانه ارتش با امام بود.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی افزود: نیروهای مسلمان، متعهد و انقلابی ارتش ثابت کردند که بخشی از ملت شریف و انقلابی هستند و شجاعانه به جبهه وسیع و میلیونی انقلاب اسلامی پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حادثه‌ی نوزده بهمن یک خط‌شکنی بزرگ بود، یک کار عظیم بود. افسر، درجه‌دار و همافر بیایند، علناً و با صراحت با انقلاب هم‌آوایی کنند و نگاه کنند تو چشم نگهبانان رژیم طاغوت و به آنها «نه» بگویند؛ این خیلی کار بزرگی بود. این اقدام اثر خودش را بخشید. یک اقدام بجا و بهنگام کاری کرد که احساسات خفته و بدون تظاهر، آن کار را نمی‌توانست انجام بدهد.»

وی افزود: این روز را به فرمانده نیروی هوایی ارتش، همه کارکنان خدوم و زحمت‌کش و همچنین خانواده شهدا و ایثارگران معظم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از پروردگار متعال مسألت دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha