۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85023553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۵۰ طرح عمرانی و خدماتی در بهاباد یزد افتتاح شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85023553
۵۰ طرح عمرانی و خدماتی در بهاباد یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- ۵۰ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان روز چهارشنبه در آیینی با حضور معاون منابع انسانی استاندار یزد، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان در شهرستان بهاباد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا معاون توسعه منابع انسانی استاندار یزد در این آیین با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه وِیژه ای به مناطق کم برخوردار دارد اظهار داشت : امروز شاهد افتتاح طرح های چشمگیری در این شهرستان در زمینه تامین زیر ساخت های عمرانی و خدماتی بودیم.

محمد علی شاه حسینی بیان داشت : خدمت صادقانه به مردم وظیفه همه مسئولان است و به همین دلیل باید با اقدام جهادی و انقلابی مشکلات و موانع کشور و استان را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه افتخار دولت سیزدهم این است که خدمتگزار مردم باشد بر اهمیت قدرت رسانه در شناساندن و انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم تاکید کرد و گفت: آگاهی مردم از مسیر پیشرفت و اقتدار کشور در همه عرصه‌ها و تمام اتفاقات خوب کشور و جلو روندگی در انقلاب، باعث امید آفرینی همه ملت بخصوص جوانان می‌شود.

در این مراسم ۵۰ پروژه شامل آسفالت و بهسازی معابر روستائی و شهری ، پروژه روشنایی بلوار شهید رفیعیان، گازرسانی به سه روستای بخش آسفیچ شامل حسین آباد سر آستانه ، حسین آباد سر کازه و روستای ده علی آسفیچ، پروژه بلوار سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و روشنایی ، زیرسازی و آسفالت معابر به طول ۱۷۶۰۰ متر افتتاح شد.

بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha