ماتا: نمی‌دانم عنایتی کدام بازی را دیده!/ استقلال ۱۳ موقعیت گل داشت

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم سرمربی نفت مسجد سلیمان کدام بازی را دیده که گفته موقعیت‌های نفت بیشتر بود؛ استقلال ۱۳ موقعیت گل داشت در حالی که آنها فقط پنج فرصت داشتند!

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، روی ماتا مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پایان بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که با پیروزی سه بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی سختی داشتیم اما توانستیم با برتری و سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کنیم و این برای ما خوشایند است. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و لایق این بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: در نیمه دوم نفت مسجد سلیمان به دنبال فشار آوردن به دروازه استقلال برای زدن گل تساوی بود اما کیفیت ما بالاتر بود و گل‌های بیشتری به ثمر رساندیم.

مربی استقلال اضافه کرد: من نمی‌دانم چرا هواداران استقلال با آرش رضاوند و سعید مهری مشکل داشتند! زمانی که ما به استقلال آمدیم، آنها کیفیت فنی خودشان را نشان دادند، اما فکر می‌کنم هواداران با آنها منصف نبودند. آنها کیفیت بالایی دارند و با تیم هم‌سطح هستند و به تیم کمک می‌کنند.

ماتا ادامه داد: این نفرات در این مدت خیلی خوب بازی کرده‌اند و وقتی تماشاگران هم به آنها اعتماد به نفس بدهند، به سطحی بالاتر خواهند رسید.

وی درباره خریدهای احتمالی استقلال نیز اضافه کرد: درباره جذب بازیکن خارجی دیروز حرف زدم و تاکید می‌کنم ما بازیکن نمی‌گیریم که فقط بگوییم بازیکن گرفته‌ایم.

مربی استقلال درباره حرف‌های رضا عنایتی مبنی بر اینکه تیم تحت هدایت او موقعیت‌های بیشتری نسبت به استقلال داشت، گفت: نمی‌دانم عنایتی کدام فوتبال را دیده که گفته موقعیت‌های نفت مسجد سلیمان بیشتر بوده است! استقلال ۱۳ موقعیت گل داشت در حالی که آنها فقط پنج فرصت داشتند.

تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha