۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85022611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری بازی استقلال ملاثانی و مس کرمان در اهواز با حضور تماشاگر

اهواز - ایرنا - دیدار بین تیم‌های فوتبال استقلال ملاثانی و مس کرمان در چارچوب جام حذفی در اهواز با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز روز سه شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان اهواز که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: این دیدار دوم اسفند با حضور تماشاگران در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

سید مجید صالحی گفت:فقر حرکتی در خوزستان و اهواز واقعا احساس می شود به همین دلیل اجرای برنامه‌های ورزشی بسیار لازم است که در این راستا، مجوز حضور تماشاگران برای بازی امروز فولاد و سپاهان نیز صادر شده بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف ورزشی و هنری در روز ۲۲ بهمن افزود: در این روز رژه موتورسواران زیر نظر اداره ورزش و جوانان اهواز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی انجام خواهد شد و ورزشکاران مختلف با لباس های یکسان در راهپیمایی حضور خواهند داشت.همچنین مقرر شد که چهار ورزشکار با استفاده از پاراگلایدر، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز حرکات نمایشی اجرا کنند.

توجه به روستاها باید در تمام رویدادهای ورزشی مدنظر باشد

صالحی با اشاره به اینکه توجه به روستاها و مناطق حاشیه نشین باید در تمام رویدادهای ورزشی مدنظر باشد گفت: شهرستان اهواز دارای سه بخش اسماعیلیه، غیزانیه و مرکزی است که جمعیت زیادی را در خود جای داده و انتظار می رود که رویدادهای ورزشی در این مناطق به خوبی برگزار شود.

معاون فرماندار اهواز ادامه داد: در بخش ها و روستاها استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که در مواردی شکوفا نمی شوند لذا هیات های ورزشی ما نباید در برنامه ریزی خود، روستاها را فراموش کنند.

وی افزود: مناطق حاشیه نشین اهواز از امکانات ورزشی محروم هستند و باید بپذیریم که این ضعف وجود دارد لذا باید تمرکز زدایی شده و امکانات به صورت متوازن در بخش ها و مناطق حاشیه نشین تقسیم شود.

در این نشست برخی از مسوولان هیات های ورزشی خوزستان به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha