۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85022397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح برق‌رسانی به سایت نهضت ملی مسکن در طبس افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - طرح برق‌رسانی به سایت ۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز سه‌شنبه در هفتمین روز دهه فجر با سفر به شهرستان طبس ضمن زیارت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بهره‌برداری از هشت طرح مدیریت توزیع نیروی برق در شهرستان طبس نخستین برنامه سفر استاندار به این شهرستان بود که با حضور نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و محلی انجام شد.

این طرح‌ها که همزمان با پروژه تامین برق سایت ۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد، شامل تامین برق روستای عشایری حوض زیره، توسعه شبکه برای تأمین برق متقاضیان روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی و احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر شهری است.

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق شهرهای طبس، عشق آباد و دیهوک، نصب تجهیزات حفاظتی و مانوری بر شبکه و نیز احداث شبکه و ترانس ویژه متقاضیان بخش خصوصی از دیگر طرح‌هایی است که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

همچنین آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی همزمان ۴۲ پروژه گازرسانی شهرستان طبس در محل افتتاح پروژه گازرسانی به سایت ۷۹ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

با اجرای این پروژه که ۹ میلیارد تومان هزینه در برداشته است، هزار و ۹۵۷ خانوار از نعمت گاز شهری برخوردار شدند.

افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۳۲ روستا (۲۴۲ خانوار)، ۲ واحد صنعتی و تولیدی و طرح جهش مسکن (هزار و ۹۵۷ خانوار) از برنامه‌های این مراسم بود.

همزمان با افتتاح این پروژه‌ها، عملیات اجرایی گازرسانی به سه واحد تولیدی و صنعتی، طرح جهش مسکن (۸۴۷ خانوار) و ۲ روستا (۲۲ خانوار) و نیز احداث ساختمان عملیاتی عشق آباد آغاز شد.

بهره‌برداری از باتری‌های سه و چهار کارخانه کک طبس، افتتاح خوابگاه کارگران شرکت معدنجو و نیز افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شامل بخش آی سی یو و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی از دیگر برنامه‌های هفتمین روز دهه فجر در طبس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha