۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85021040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۱۰ نمایش در محلات استان البرز

۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85021040
اجرای ۱۰ نمایش در محلات استان البرز

کرج - ایرنا - مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز اعلام کرد: ۱۰ نمایش خیابانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در محله های استان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن پورگل محمدی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این نمایش ها به خبرنگاران گفت: این نمایش ها با همراهی مربیان تئاتر مردمی و کودکان و نوجوانان فعال در عرصه هنر مردمی با موضوع ایران، مقاومت ، امیدآفرینی و خانواده ) از ۱۱ بهمن الی ۲۲ بهمن ماه در مساجد محلات استان البرز ادامه دارد.

وی به عناوین این نمایش ها اشاره کرد و اظهار کرد: نمایش « ایران » به نویسندگی و کارگردانی احسان فلاحیان در محله ملک آباد، نمایش « بچه ی بازارچه » به نویسندگی و کارگردانی مهدی فتحی در محله نظر آباد، نمایش « زنان مقاوم » به نویسندگی و کارگردانی مرضیه ذاکری در محله آق تپه، نمایش « گوهر مادری » به نویسندگی و کارگردانی احسان فلاحیان در محله سهرابیه، نمایش «جشن تکلیفی برای خواهرم » به نویسنده و کارگردانی مریم سلامت پور در محله اسلام آباد و نمایش « غم » به نویسنده و کارگردانی سیدامیر هاشمی طباطبایی در محله گلشهر غربی از جمله این نمایش ها است.

وی دیگر این نمایش ها را شامل نمایش « زمزمه های آشنا » به نویسندگی و کارگردانی رامین ملایی در محله حصار خط چهار، نمایش « تولدی دیگر » به نویسندگی و کارگردانی شجاع اسدالهی در محله اخترآباد، نمایش « زمزمه مادر » به نویسندگی و کارگردانی مریم رضازاده در محله دنگیزک و نمایش « پوتین ها » به نویسندگی و کارگردانی نوید نوروزی در محله فردیس برشمرد.

پورگل محمدی اظهار کرد: هر ۱۰ نمایشنامه توسط گروه های تئاتر مردمی بچه های مسجد به مناسبت ولادت حضرت زهرا ( س ) و حضرت علی (ع ) و با نگاه به همزمانی اعتکاف و دهه مبارک فجر ، نوشته شده است و کارشناسان قبل از اجرا در محلات، نمایشنامه ها را بازخوانی و نمایش ها را بازبینی کرده اند ، تا به این ۱۰ نمایش برای اجرا در دهه مبارک فجر رسید.

وی اضافه کرد: تاکنون چهار اجرای این نمایش ها در محلات اسلام آباد، نظرآباد، ملک آباد، اخترآباد با استقبال پرشور مردم شریف این مناطق انجام شده است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha