فرمانده سپاه الغدیر یزد: رسانه‌ها، واقعیات انقلاب اسلامی را منعکس کنند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رسانه‌های گروهی برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان باید واقعیات انقلاب اسلامی و خدمات ۴۳ ساله نظام را منعکس کنند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی یکشنبه شب در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان افزود: فعالان رسانه‌ها، افسران جنگ ترکیبی علیه دشمن هستند و باید با جهاد تبیین، رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را در خنثی سازی ترفندهای استکبار انجام دهند.

دشمنان از شکست‌های پیاپی در برابر ایران عصبانی هستند و به رغم تمامی توطئه‌ها آحاد مردم و جوانان به خوبی ارزش‌های انقلاب اسلامی را درک کرده و همواره پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند و این هدف و راه ادامه داردوی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش رسانه‌های گروهی استان ادامه داد: استکبارجهانی جابجا کردن باورهای دینی و انقلابی آحاد مردم و جوانان از طریق هویت زدایی و هویت سازی تلاش می‌کند و باید رسانه‌های گروهی ماموریت خود را برای شکست دشمن انجام دهند.

این مسئول با تبیین اهمیت امیدآفرینی در کشور توسط رسانه‌های گروهی گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی باید در کنار جهاد خدمت رسانی بیش از گذشته به دلیل اهمیت موضوع مدنظر همه متولیان فرهنگی و رسانه‌ای استان قرار گیرد.

زارع کمالی در ادامه با قدردانی از نقش آفرینی به موقع رسانه‌های در مدیریت اغتشاشات اخیر یادآور شد: رسانه‌ها توجه داشته باشند که کار دشمنان انقلاب اسلامی تداوم توطئه و دشمنی کردن است و امروز جنگ دشمن نه بر سر نقاط ضعف جمهوری اسلامی بلکه بر سر نقاط قوت این نظام است و قطعا باید رسانه‌ها به جهاد تبیین با قوت ادامه دهند .

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی از شکست های پیاپی در برابر ایران اسلامی عصبانی هستند و این ایام مبارک یادآور مقابله تمدن نوین اسلامی با تمدن غرب است و امروز هرچه از عزت و اقتدار، امنیت و آرامش داریم مدیون خون هزاران شهید گلگون کفن است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: رسانه‌ها، واقعیات انقلاب اسلامی را منعکس کنند

رییس بسیج رسانه‌ یزد نیز با تبریک دهه فجر گفت: هدف انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، احیای حکومت اسلامی بود و امروز پس از چهار دهه زوایای این کلام و انقلابی که از آن به عنوان انفجار نور یاد می کردند، نمایان شده است.

سرهنگ علی‌محمد پارسائیان افزود: دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا خبرنگاران و فعالان رسانه به عنوان دیده بانان جامعه بیش از قبل فهم خود را نسبت به انقلاب ارتقا بخشند و به دیگران منتقل کنند.

وی در خصوص دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز گفت: در جشنواره امسال حدود ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد و داوران از همه سلایق انتخاب شدند و بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌ها دارای برگزیده هستند، در این دوره نقاط قوت و ضعف اولین دوره این جشنواره شناسایی و برای تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف آن در این دوره تلاش شد.

کبری دانشی دهج خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی رتبه دوم در بخش گزارش خبری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد را کسب کرد پارسائیان گفت: حدود ۹۵ درصد رسانه‌های استان در این دوره از جشنواره حضور داشتند و باید بیش از گذشته در سال‌های آینده برای توسعه کمی و کیفی آن با همکاری فعالان و رسانه‌های استان تلاش شود.

عالیه محرابی مشاور فرهنگی استاندار یزد و از شعرای استان با تبریک دهه فجر ، یاد و خاطره شهدای خبرنگار یزد را گرامی داشت و در خصوص شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مدح حضرت امیرالمومنین علی (ع) اشعاری قرائت کرد.

اجرای گروه سرود شمیم ولایت، تجلیل از برگزیدگان جشنواره با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی و رونمایی از اپلیکیشن جامع رسانه‌های استان و سامانه رصد رسانه یزد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کبری دانشی دهج خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی موفق به کسب رتبه دوم در بخش گزارش خبری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در استان یزد شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت حدود ۲۰۰ رسانه گروهی در بخش‌های مختلف دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha