۲ طرح تولیدی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان در قصرشیرین به بهره برداری رسید

قصرشیرین- ایرنا- همزمان با پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲ طرح شاخص تولیدی در شهرستان قصرشیرین با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در حاشیه ی آیین افتتاح بزرگترین کارخانه تولید آجر سفالی غرب کشور در قصرشیرین به عنوان یکی از این طرح های شاخص تولیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ایام دهه ی فجر و میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، گفت: این طرح شامل بهره برداری از بزرگترین کارخانه آجر آسفالی غرب کشور در قصرشیرین با ظرفیت تولید سالیانه ۲۵۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان است که منجر به اشتغال زایی ۳۰نفر به صورت مستقیم شده است.

«محسن دارابی» افزود: این اولین کارخانه آسفالت استان کرمانشاه است که برای تولدی آجر سفال مشکل خاک و تامین مواد اولیه داشتیم که با توانمندی مدیریتی و کمک سازمان صنعت معدن تحارت برای تامین مواد اولیه آن اخیرا مجموعه پروانه ی اکتشاف یک واحد معدنی را نیز گرفته تا شاهد تامین مواد اولیه آن باشیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در حاشیه ی برگزاری آیین بهره برداری از دومین طرح بزرگ امروز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: این طرح شامل افتتاح سردخانه و بسته بندی میوه «صید احمد عزیزی» است که قابلیت ذخیره سازی سالیانه یک هزار تن میوه و همچنین بسته بندی یک هزار و ۵۰۰ تن میوه و سبزی را دارد.

۲ طرح تولیدی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان در قصرشیرین به بهره برداری رسید

«محمد حیدری» افزود: برای ایجاد این طرح ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته و ۲۰ فرصت شغلی فراهم کرده که با توجه به اینکه شهرستان قصرشیرین محل تجارت و صادرات هست و همچنین از نظر پشتیبانی و لجستیکی برای اربعین نیاز به این سردخانه یک اولویت بود که محقق شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha