واقعیت‌های دوران دفاع مقدس نباید مهجور بماند

اردبیل-ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: واقعیت های دوران دفاع مقدس و خاطرات، پیام، آرمان و اهداف شهدا نباید مهجور بماند و نسل امروز باید با این واقعیتها آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردارمحمدی غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در یادواره شهدای بخش قصابه با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش قصابه شهرستان مشگین شهر، اظهار کرد: امام راحل (ره) به کشور ایران، اسلام و مسلمانان عزت و عظمت داد و دست استکبار و طاغوت را قطع کرد به همین جهت است آمریکا، رژیم غاصب صهیونیست و انگلیس از ملت ایران واهمه دارند و عصبانی هستند.

وی افزود: مراسم و یادواره های شهدا پیام رسان آرمان و اهداف شهدا هستند و این کم ترین کاری است که می توانیم برای بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل با بیان اینکه در عملیات والفجر ۸ شهدای بسیاری از بخش قصابه تقدیم شده است، گفت: عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات های مهم و حساس در دوران دفاع مقدس بود و در این عملیات بزرگ رزمندگان اسلام با رشادت و اعتقاد به خدا از رودخانه بزرگ اروند عبور کردند و اقتدار نظام را نشان دادند.

سردار محمدی اصل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر۸ گفت: در این عملیات رژیم بعث قدم به قدم محل عملیات را با گلوله های توپ، گلوله باران کرده بود و شهدای این عملیات در آتش سوختند.

وی ادامه داد: جنگ نرم از جنگ تن به تن و فیزیکی سخت تر است و امروز دشمن تمام توان و هزینه خود را برای گسترش این جنگ گذاشته است.

وی با اشاره به وصایای شهدای والامقام در خصوص پشتیبانی از ولایت فقیه، امام و رهبری، اظهار کرد: ولایت ستون خیمه اسلام و عامل وحدت و یکپارچگی در بین ملت های مسلمان است.

محمدی اصل اضافه کرد: دشمنان با هر روشی بود در فتنه اخیر تلاش کردند جشن پیروزی ۴۴ سالگی انقلاب برگزار نشود ولی با بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی نقشه هایشان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی و شبکه های دروغین به دنبال مسموم کردن فضای جامعه و از بین بردن ایمان و اعتقاد مسلمانان هستند.

وی ادامه داد: این ها هدفشان اسلام است و از ایران اسلامی به دلیل ترویج اسلام در سراسر دنیا هراس دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: تدابیر حکمیانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری و ایمان راسخ و اعتقاد قلبی ملت ایران آتش فتنه را خاموش کرد.

محمدی اصل با بیان این که واقعیت های دوران دفاع مقدس و خاطرات، پیام، آرمان و اهداف شهدا نباید مهجور بماند، گفت: جنگ به عنوان یک گنجینه عظیم ایران را قوی کرد. ما پیشرفت های بزرگی از اول انقلاب داشته ایم و این پیشرفت ها باید در مدارس، دانشگاه ها و مراکز علمی تبیین شود.

وی با بیان این که تروریست نامیدن سپاه یک اشتباه تاریخی از سوی پارلمان اروپاست، گفت: هدف دشمن ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و سپاه بهانه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل افزود: سپاه یک نیروی مردمی و الهی است که برای خدمت به مردم تا جان در بدن دارد تلاش خواهد کرد و در راه دفاع از ملت های مسلمان و اسلام و قرآن هیچ گاه ساکت و خسته نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha