۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85018945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های ۱۱ روستای شهرستان اردل مسدود است

۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85018945
جاده‌های ۱۱ روستای شهرستان اردل مسدود است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار اردل با اشاره به بارش برف اخیر در این شهرستان گفت: از مجموع ۹۲ روستای این شهرستان ۱۱ روستا همچنان در محاصره برف قرار دارد و تلاش برای بازگشایی محورها ادامه دارد.

یعقوب شکوهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: البته تمامی جاده‌های اصلی شهرستان اردل و ۸۱ روستای دیگر این شهرستان باز و تردد در آن‌ها امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به حضور یک دستگاه بولدوزر از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد در شهرستان اردل افزود: این بولدوزر به‌منظور بازگشایی جاده‌ها به این شهرستان اعزام شده است و تا زمان بازگشایی کامل راه‌های ارتباطی در اردل حضور دارد.

فرماندار اردل تصریح کرد: بولدوزر اعزامی از یزد پس از بازگشایی جاده روستای افسرآباد شهرستان اردل برای باز کرده جاده روستای سرپیر دشتک اعزام شد و بعد از آن به‌منظور بازگشایی جاده‌های دهستان دیناران اعزام می‌شود.

شکوهی با اشاره به بسته بودن جاده ۲ روستای مرادآباد و چویلان دیناران اردل یادآور شد: جاده ۹ روستای میانکوه شهرستان اردل شامل شاهزاده اسماعیل، لیمه، زردلیمه، سرتنگ لیمه، دَماب، دهدلی، بادره، شترخوس و سرقلعه بسته است.

شکوهی اظهار داشت: از مجموع روستاهای میانکوه شهرستان اردل چهار روستای لیمه، زردلیمه، سرتنگ لیمه، دَماب جاده ندارد و دارای راه ارتباطی عشایری مالرو هستند اما چهار روستای دهدلی، بادره، شترخوس و سرقلعه از جاده خاکی سخت‌گذر برخوردار است.

وی گفت: برای بازگشایی جاده روستای یوسف‌آباد شهرستان اردل از ظرفیت یک دستگاه تراکتور بیل‌دار دهیاری آلیکوه این شهرستان بهره‌گیری شده و قرار است این تراکتور روز شنبه به این روستا اعزام شود.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی در هفته گذشته منجر به بارش سنگین برف در تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری شد.

بارش سنگین برف باعث بسته شدن تعدادی از راه‌های روستایی و اصلی چهارمحال و بختیاری و قطعی آب، برق، گاز و ارتباط مخابراتی برخی مناطق استان شد.

در همین راستا و بنا به دستور استاندار چهارمحال و بختیاری معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های خدمات‌رسان به مناطق مختلف استان اعزام شدند تا مشکلات را از نزدیک بررسی و برای رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

همچنین روز پنجشنبه معاون وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت مناطق برف‌گیر به چهارمحال و بختیاری سفر کرد و قول مساعد داد تا با اختصاص اعتبار لازم، وضعیت ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی این استان تقویت شود.

اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha