بازیگر «پرونده باز است»: برای رسیدن به نقش سختی کشیدم

تهران- ایرنا- محمدمتین ستاری بازیگر نقش «ناصر» در فیلم سینمایی «پرونده باز است» گفت: برای رسیدن به این نقش سختی‌هایی داشتم.

محمدمتین ستاری در حاشیه سومین روز از جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: من از طریق انتخاب بازیگری که در فیلم قبلی هم با آنها همکاری داشتم انتخاب شدم. حتی دو بار تست دادم. از آنجایی که آقای پوراحمد در کارش کارگردان خیلی جدی‌ای است سختگیری‌هایی داشت و تا به این نقش برسم سختی‌هایی داشت که در نهایت توانستم همکاری کنم.

وی که پیشتر در گل به خودی به کارگردانی احمد سجادی نیز ظاهر شده بود گفت: از همان طریق در این فیلم هم بازی کردم و خیلی خوشحالم.

ستاری درباره کوتاه بودن نقشش نسبت به بازیگر نقش فرهاد هم گفت: من خوشحال هم می‌شوم برای بقیه بچه‌هایی که در این فیلم بازی کردند تا موفق شوند و بیشتر رفاقت بود تا رقابت.

وی افزود: در پشت صحنه با پویا(فرهاد) خیلی خوب بودیم و از گل به خودی آشنایی خیلی کمی و در حد فضای مجازی با هم داشتیم و وقتی فهمیدم نقش اصلی فیلم است با هم خیلی دوست شدیم تا در فیلم این رفاقت خیلی طبیعی‌تر به نظر برسد.

این بازیگر همچنین اظهار داشت: بخشش خیلی مهم است و پیام اصلی فیلم همین است. امیدوارم حداقل یک نفر هم بخشش را انتخاب کند و ما خوشحال می شویم و فیلم به هدف خود رسیده است.

وی گفت: من حدود ۲۰ روز در کانون اصلاح و تربیت مقابل دوربین بودم و تمامی عوامل فیلم خیلی به من کمک می کردند.

بازیگر نوجوان این پرونده باز است درباره انتخاب شدنش برای بازی در این فیلم هم گفت: اولین باری که به دفتر آقای پوراحمد رفتم تست بازیگری به شکل اتود نبود و صحبت معمولی بود و در جلسه دوم در مورد نقش صحبت کردیم. امیدوارم از این فیلم لذت ببرند و فیلم بتواند هدف اصلی‌اش را به مخاطب برساند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha