شهاب حسینی الگوی بازیگری‌ام است+فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر فیلم «پرونده باز است» گفت: برای شناخت نقشم، بارها به زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت رفتم، با زندانی‌ها و خانواده‌هایی که در پرونده‌ها رضایت داده یا نداده بودند از نزدیک صحبت کرده بودم، همین باعث شد که تا به نقشم بیشتر نزدیک شوم.

پویا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره چگونگی همکاری فیلم «پرونده باز است» اظهار داشت: چند سال پیش در تئاتری به نام فرانکنشتاین بازی می کردم که آقای کیومرث پوراحمد (کارگردان فیلم پرونده باز است) آن زمان بازی من در آن نمایش را دیدند، بر همان مبنا افتخار پیدا کردم در این فیلم بازی کنم. همکاری با آقای پوراحمد بسیار لذت‌بخش است یکی از دوران ارزشمند کاری برای من رقم خورد،‌درس های بزرگی از او آموختم.

بازیگر فیلم «پرونده باز است» افزود: فیلم که سخت بود و نمی توانم انتخاب کنم کدام سکانس سخت تر بود یا کدام سکانس را بیشتر دوست داشتم، اما نقشم را خیلی دوست داشتم به خاطر همه خصوصیات با همه سرگذشت تلخی که داشت بسیار دوست داشتم، نقش برای من جذاب بود. البته بازخوردهای مثبتی هم از مخاطبان در همین چند روز گرفتم.

وی که پیشتر در فیلم سینمایی گل به خودی هم بازی کرده است، گفت:‌ در مجموعه سام و مستند تلویزیونی پدر طالقانی و تئاترهای بسیاری مانند فرانکنشتاین و فردریک بازی کرده‌ام.

نجفی کار با کیومرث پوراحمد را بسیار سخت و شیرین توصیف کرد و افزود: او وسواس خاصی نسبت به کارهایش دارد. از زمان پیش تولید تا زمان فیلمبرداری بارها جلسه گذاشتند، خیلی در رابطه فیلم و نقش صحبت کردیم تا ثمره این فیلمی است که امروز روی پرده اکران شد.

شهاب حسینی الگوی من است

شهاب حسینی الگوی بازیگری‌ام است+فیلم

بازیگر «پرونده باز است» تصریح کرد: برای شناخت نقشم در فیلم، بارها به زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت رفتم، با زندانی‌ها و خانواده‌هایی که در پرونده‌ها رضایت داده بودند یا نداده بودند از نزدیک صحبت کرده بودم، همین باعث شد که تابه نقشم بیشتر نزدیک شوم، نقشم را در فیلم زندگی کردم.

نجفی گفت: وقتی خودم را در جایگاه نقش مقابلم قرار بدهم که در دو راهی بخشش یا قصاص قرار دارد، حس می‌کنم آن لحظه شرایط سختی است، اما مضمون زندگی ما بخشش است و باید در حوادثی که با آن مواجه می شویم بخشنده باشیم.

بازیگر «پرونده باز است» توضیح داد که فضاهای ضبط فیلم کاملا واقعی بوده در کانون اصلاح و تربیت و ندامتگاه غزل حصار ضبط شده است.

وی درباره نامزد شدن و دریافت سیمرغ جشنواره گفت:‌ همیشه به موفقیت فکر می کنم و تصویرسازی ذهنی می کنم، هر چه خدا بخواهد امیدوارم بتوانم جایزه بگیرم. تعریفم از الگوی کاری این است که تلاشم کنم مانند او موفق شوم نه این که شبیه او شوم. سید شهاب حسینی الگوی من است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha