منتقدان به «یادگار جنوب» چند ستاره دادند؟

تهران- ایرنا- فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوندی، پنجمین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۱۹.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۶ ستاره را برای خود ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، منتقدان سینما روزانه در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند، هر کدام از منتقدان می‌توانند رضایت نسبی خود را از آثار سینمایی با تعداد ستاره‌ها از یک تا پنج مشخص کنند. این نظرسنجی هر روز در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می‌شود.

ایرنا از منتقدان سینما، درباره فیلم «یادگار جنوب» که سومین فیلم اکران شده در دومین روز جشنواره - پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱- بود، نظرسنجی کرده است که از نظر تعداد ستاره‌های اعطا شده نتایج نشان می‌دهد این فیلم توانست در مجموع ۱۹.۵ ستاره را از ۱۲ منتقد سینما دریافت کند.

بر اساس حروف الفبا به ترتیب، جبار آذین، مجتبی احمدیان، امیرحسین اشرفی، امیر اهوارکی، علی افشار، مهدی خدایی، علی عبدالعلی‌زاده، آرش فهیم، محمد قربانی، مصطفی محمودی، رضا منتظری و هادی مومنی در نظرسنجی فیلم یادگار جنوب شرکت کردند.

منتقدان به «یادگار جنوب» چند ستاره دادند؟

در این نظرسنجی، سه منتقد یک ستاره و سه منتقد دیگر هر کدام ۲ ستاره به فیلم یادگار جنوب دادند، این در حالی است که یک منتقد ۲.۵ ستاره و دو منتقد ۴ ستاره برای ساخته حسین دوماری و پدرام پور امیری ثبت کردند،‌ همچنین سه منتقد هیچ ستاره‌ای به یادگار جنوب ندادند و هیچ‌کدام از ۱۲ منتقد سینما، این فیلم را شایسته دریافت سه و پنج ستاره ندانستند.

منتقدان به «یادگار جنوب» چند ستاره دادند؟
فیلم «یادگار جنوب»

داستان فیلم یادگار جنوب درباره عشق یک دختر و پسر است و ازدواج آنها در حالی که پسر در کما است و ازدواج آن‌ها باعث می‌شود شرایط پیچیده‌ای رخ دهد. جمله «باید عبور کرد» حس کنجکاوی برای تماشای این فیلم را برمی انگیزد.

ستاره فیلم‌های روز اول جشنواره

فیلم استاد به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی اولین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۱۷ ستاره از یازده منتقدان سینما، میانگین ۱.۵ ستاره را برای خود ثبت کرد.

فیلم شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری دومین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۲۴.۵ ستاره از یازده منتقدان سینما، میانگین ۲.۲ ستاره را برای خود ثبت کرد.

ستاره فیلم‌های روز دوم جشنواره

فیلم آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق و تهیه‌کنندگی رضا محقق سومین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۱۳.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.

فیلم جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی، چهارمین فیلم اکران شده در جشنواره چهل و یکم فجر بود و با مجموع ۲۹ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۲.۴ ستاره را برای خود ثبت کرد.

منتقدان به «یادگار جنوب» چند ستاره دادند؟

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی در دو پردیس سینمایی ملت و برج میلاد برگزار می‌شود. امسال ۲۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

سهم ستاره‌های «استاد» از سبد سینماگران

«شماره ۱۰» از سبد منتقدان چند ستاره دشت کرد؟

«آه سرد» چند ستاره از منتقدان گرفت؟

«جنگل پرتقال» و ستاره‌هایی که از دست منتقدان چید

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha