۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85018518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: ایران پس از انقلاب در تمامی حوزه ها پیشرفت کرد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: ایران اسلامی پس از ۴۴ سال انقلاب در تمامی حوزه ها پیشرفت غیر قابل انکاری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: پیشرفت های ایران در حوزه اقتصادی، نظامی، دفاعی، پزشکی برای دشمنان هم غیر قابل انکار است.

وی اظهار داشت: تمامی این پیشرفت ها به لطف خدا و با همت جوانان این مرز و بوم بدست آمده و با اتکا به جوانان پیشرفت های دیگر را شاهد خواهیم بود.

خطیب جمعه آبادان گفت: ایران در حالی به پیشرفت رسید که مشکلات عدیده و تحریم های کمر شکن را داشت اما مشکلات و تحریم ها ایران را قوی تر کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: البته کشور با معضلاتی از جمله نرخ بالای تورم مواجه است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی از نرخ بالای بیکاری بعنوان دیگر مشکل اساسی کشور یاد کرد و گفت: در برخی استان ها نرخ بیکاری بسیار پایین است اما در برخی استان ها از جمله خوزستان بخصوص شهر آبادان نرخ بیکاری بسیار بالا است.

خطیب جمعه آبادان گفت: خیلی از جوانان این شهر با وجود تحصیلات عالی با بیکاری مواجه هستند و باید این معضل رفع گردد.

وی در ادامه سخنانش خواستار رسیدگی به مشکلات عمرانی شهر آبادان شد و افزود: این شهر در حوزه عمرانی نسبت به شهرهای دیگر بسیار عقب است و مردم از زیر ساخت شهری از جمله آسفالت و فاصلاب شکایت دارند و باید در این راستا و با همت شبانه روزی مسوولان قدم برداشت.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: دستاوردهای نظام بسیار پررنگ است و نباید فراموش کرد این دستاوردها با پیروزی انقلاب بدست آمد.

خطیب جمعه آبادان بیان کرد: مراسم دهه فجر امسال باید بهتر از سال های گذشته برگزار شود و مردم را تشویق به حضور در آیین های مختلف کرد.

وی در پایان با تبریک ولادت حضرت امیر المومنین(ع) گفت: حضرت علی(ع) باید الگوی مسوولان باشد زیرا ایشان انسان کامل بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha