استاندار آذربایجان‌غربی: ۸۸۳ پروژه دهه فجر در استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود 

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال، ۸۸۳ پروژه در مناطق مختلف استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: برای این تعداد پروژه عمرانی و اقتصادی، ۱۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به افزایش ۸۷ درصدی اعتبارات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر امسال در آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته، افزود: امسال ۸۰۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان و ۷۵ پروژه اقتصادی با اعتبار ۳ هزار و ۵۶ میلیارد تومان و با اشتغال زایی برای ۹ هزار و ۵۷۱ نفردر استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مجموع پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال ۷۹۹ پروژه با اعتبار ۹ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان است، گفت: از این تعداد پروژه، ۷۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار هفت هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان و ۶۴ پروژه اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۶۰۳ میلیارد تومان با اشتغال زایی برای ۱۷۵۶ نفر است.

وی با اشاره به اینکه مجموع پروژه‌های آماده شده برای کلنگ زنی در دهه فجر سال جاری، ۸۴ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۶۰۸ میلیارد تومان است، اضافه کرد: از این تعداد پروژه، ۷۳ پروژه عمرانی با اعتبار سه هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان و ۱۱ پروژه اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان با اشتغالزایی برای ۷۷۶ نفر است.

برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز آغاز شده است.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha