۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85017921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهترین سرخ کن بدون روغن

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85017921
بهترین سرخ کن بدون روغن

دانستنی های مهم درباره سرخ کن بدون روغن فیلیپس

به نقل از سایت ایرنا سرخ کن بدون روغن بیش از یک دهه است که در بازار هستند و برای بسیاری از آشپز های خانگی تبدیل به یک وسیله ضروری شده اند. آنها به دلیل تقلید از نتایج سرخ کردن عمیق بدون روغن بسیار محبوب هستند و این همه به لطف مکانیسم پخت آنها است. برخلاف اجاق‌ های توستر، که غذای شما را با استفاده از یک عنصر حرارتی در بالا یا پایین دستگاه می‌ پزند، سرخ‌کن‌ های بدون روغن در اصل اجاق‌ های همرفتی هستند که غذای شما را از همه جهات با استفاده از المنت حرارتی و فن قدرتمند پخت می‌ کنند. برخی از سرخ کن‌ های بدون روغن اجاق‌ های همرفتی بدون صدا هستند، در حالی که برخی دیگر با زنگ‌ ها و سوت‌ های اضافی عرضه می‌ شوند که به شما امکان می‌ دهد آب غذا را کم کنید یا محصولات پخته شده را تکان دهید.

ما بیش از چندین سرخ کن بدون روغن را در طول سال‌ ها آزمایش کرده‌ایم تا مشخص کنیم کدام مدل‌ ها در هر زمان معین در بازار بهترین هستند. اگر به دنبال بهترین سرخ کن بدون روغن برای آشپزخانه خود هستید، این راهنما می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که کدام سبک سرخ کن برای شما مناسب است تا بتوانید آشپزی کنید.

تفاوت بین سبک های سرخ کن بدون روغن چیست؟

سرخ کن های بدون روغن در سه سبک اصلی وجود دارند: سبک تک‌سبد، سبک دو سبد، و توستر سرخ کن.

تک‌ سبد: سرخ کن‌ های بدون روغن سبد از اول ‌ بوده ‌اند و شاهد ارتقای بسیاری در زیبایی و توانایی پخت و پز بوده‌اند. در ابتدا، بسیاری از سرخ کن ها به سبک سبد گرد بودند و شبیه یک تخم مرغ یا سفینه فضایی کوچک بودند. با این حال، مدل گرد گنجایش سبد بسیار زیادی را فراهم نمی‌ کرد، بنابراین بسیاری از این سرخ‌کن‌ های بدون روغن فقط می‌ توانستند، مثلاً، یک سینه مرغ را در هر بار جای دهند. امروزه می‌ بینید که بیشتر سرخ‌کن‌ های هوای سبد زاویه‌دارتری دارند که فضای پخت بیشتری را فراهم می‌ کند. یک مدل 6 کوارتی با شکل زاویه ای می تواند به راحتی یک پوند مرغ را در خود جای دهد و برای خانواده های بزرگتر عالی است.

سبد دوگانه: این مدل ها در سال 2021 به بازار معرفی شدند و به سرعت محبوبیت پیدا کردند. سرخ‌کن‌ های سبد دوگانه به شما این امکان را می‌ دهند که دو غذای مختلف را همزمان با هوا سرخ کنید (در زمان‌ ها و دما های مختلف)، که آنها را برای درست کردن وعده‌ های غذایی کامل یا پخت و پز در دسته‌ های بسیار بزرگ عالی می‌ کند. به خاطر داشته باشید، این مدل‌ ها فضایی را روی میز اشغال می‌ کنند، بنابراین باید فضایی برای آن داشته باشید.

اجاق های توستر سرخ کن: اجاق های توستر سرخ کن یا آون توستر ها، سال هاست که در بازار هستند و از زمان شروع فروتنانه خود راه طولانی را پیموده اند. بسیاری از این مدل‌ ها به ‌عنوان اجاق‌ های رومیزی عمل می‌ کنند که می‌ توانند با هوا سرخ شوند، بپزند، برشته کنند، نان برشته کنند، دوباره گرم کنند، آب‌گیری کنند، آب‌پز کنند، پیتزای منجمد درست کنند، و غیره. این سرخ کن‌ ها دارای ظرفیت‌ های بزرگ‌تری هستند که می‌ توانند در قالب‌ های کیک، سینی‌ های ورقه‌ای، تابه‌ های براونی و حتی ظروف پخته‌ای قرار بگیرند و در صورت نیاز به فضای بیشتری برای پخت و پز، آن‌ها را بسیار همه‌کاره و مفید می‌ سازد.

بهترین سرخ کن بدون روغن

خلاصه بهترین سرخ کن های بدون روغن

انتخاب ما: Philips Twin TurboStar XXL

"این سرخ کن بدون روغن فوق العاده بدون نیاز به پیش گرم کردن برای صرفه جویی در وقت شما ارائه می شود؛ برای پخت و پز نیازی به روغن ندارد."

انتخاب برتر: Philips XXL HD9650/96

با این سرخ کن بدون روغن منحصر به فرد، می توانید غذا هایی خوشمزه تر و سالم تر بپزید.

فشرده ترین: سرخ کن هوای essential فیلیپس

"این سرخ کن بدون روغن دارای طراحی منحصر به فرد و ثبت شده "ستاره دریایی" است که هنوز هم می تواند به روش های مختلف پخت و پز کند."

بهترین برای یک سبک زندگی سالم: Philips HD9220/29

"با این سرخ کن بدون روغن، ممکن است یک برنامه ویژه Healthy Weight دریافت کنید که به شما امکان می دهد وعده های غذایی کم چرب بخورید و تناسب اندام داشته باشید."

بهترین طراحی: Philips HD9230/26

استفاده از این سرخ کن فیلیپس بسیار راحت است و دارای کنترل دمای قابل تنظیم و صفحه نمایش لمسی است.

بهترین قیمت: سرخ کن بدون روغن آنالوگ پرمیوم فیلیپس

"این سرخ کن بدون روغن شامل فناوری پخت چندگانه است که ممکن است تنوع را در رژیم غذایی شما ایجاد کند."

ساده ترین تمیز کردن: Philips TurboStar

"این سرخ کن بدون روغن جذاب شامل یک سبد QuickClean با توری نچسب قابل جابجایی است، بنابراین تمیز کردن سریع و آسان است."

پیشرفته ترین عملکرد: Philips XL

با این سرخ کن بدون روغن مدرن، می‌ توانید غذا های خوشمزه و کم‌چرب بپزید و رابط صفحه نمایش لمسی دیجیتال این فرآیند را آسان‌تر می‌ کند.

منبع : فیلیپس مارکت

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha