پوستر «جنگل پرتقال» رونمایی شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85017637
پوستر «جنگل پرتقال» رونمایی شد

تهران- ایرنا- همزمان با آغاز دومین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از پوستر فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در دومین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، پوستر فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی منتشر شد.

این فیلم سینمایی محصول باشگاه فیلم اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی است و خوانساریان با این اثر پس از سال‌ها نویسندگی و کارگردانی آثار کوتاه، اولین فیلم بلند سینمایی خود را به جشنواره چهل و یکم فجر آورده است.

در خلاصه داستان «جنگل پرتقال» آمده است: «سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی‌ است که به تازگی معلم دبیرستان شده است. حال پس از ۱۵ سال در یک سفر یک روزه به شهری که زمانی در آن تحصیل کرده است، با واقعیتی رو به رو می‌شود...»

میرسعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا بیک بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی، رضا پوده‌ای و حسام نورانی گروه بازیگران «جنگل پرتقال» را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از مدیرفیلمبرداری: مسعود امین تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری و ترکیب صدا: امیر حسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی‌پور، عکاس: رز ارغوان.

چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با شعار «اخلاق، امید و آگاهی» به دبیری مجتبی امینی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در تهران و ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره ۲۴ اثر در بخش سودای سیمرغ به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

هیٲت‌انتخاب این دوره حبیب احمدزاده (نویسنده و کارگردان)، رضا پورحسین (استاد دانشگاه و مدیر فرهنگی)، روح‌الله سهرابی (نویسنده، کارگردان و مدیر کل اداره نظارت بر عرضه و نمایش آثار سینمایی)، محمدرضا شرف‌الدین (تهیه‌کننده)، پرویز شیخ‌طادی (نویسنده و کارگردان)، محمدرضا عباسیان (دبیر اسبق جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و فیلمساز) و محمدحسین نیرومند (مدیر فرهنگی و عضو شورای پروانه نمایش) هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha