استاندار آذربایجان‌غربی‌: ۹ هزار و ۲۵۰ واحد از زلزله اخیر خوی خسارت دیده است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تداوم روند ارزیابی منازل مسکونی زلزله زده در خوی افزود: از ۱۲ هزار و ۲۴۵ واحد ارزیابی شده، ۹ هزار و ۲۵۰ واحد خسارت دیده احصا شد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان چهارشنبه شب در گفت وگو با بخش خبری ساعت ۲۱ سیما افزود: از این تعداد یک هزار و ۷۵۰ واحد باید تخریب و بازسازی شود.

وی اضافه کرد: ارزیابی‌ها در ۲۴ ساعت آینده پایان می‌یابد و روز یکشنبه هفته آینده پیشنهادهای لازم در این خصوص به هیات دولت ارائه می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین از فردا، پنجشنبه / ۱۳ بهمن کار آواربرداری‌ از واحدهای مسکونی تخریب شده آغاز می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی‌: ۹ هزار و ۲۵۰ واحد از زلزله اخیر خوی خسارت دیده است

معتمدیان اظهار کرد: مهم‌ترین مطالبه مردم زلزله زده شهرستان خوی اسکان اضطراری است که در این راستا ۵۰ اردوگاه با امکانات و تجهیزات برپا شده که ظرفیت آنها ۷۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار چادر بین زلزله‌زدگان خوی توزیع شده است، یادآور شد: بنا داریم اردوگاه‌های جدید نیز در راستای ارائه خدمات به زلزله زدگان در خوی راه اندازی کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تامین منابع غذایی با همراهی همه نهادها تاکید کرد: ۲۵ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته تاکنون بین مردم توزیع شده و روزانه بیش از ۵۰ هزار غذای گرم نیز پخت و توزیع می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha