ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اهالی رسانه برای شرکت در این جشنواره خبر داد و گفت: ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایتyun.ir/fajr41 امکان چذیر است.

«محمدجواد کنجوری» عصر چهارشنبه به ایرنا افزود: چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فجر از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ با شعار «امید؛ اخلاق ؛ آگاهی بخشی» در سینماهای آزادی؛ فرهنگ و بیستون(هتل پارسیان) کرمانشاه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این جشنواره که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت برخی از دستگاه های اجرایی برگزار می گردد در مجموع ۱۶ فیلم سودای سیمرغ به نمایش در خواهد آمد.

کنجوری گفت: در این دوره بلیت فروشی فقط در بستر اینترنتی بوده و به هیچ وجه امکان فروش حضوری وجود ندارد و هنردوستان جهت تهیه بلیت می بایست به سایت گیشه ۷ مراجعه فرمایند.

وی ادامه داد: براساس تاکیدات و نگاه ویژه دکتر صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اهالی فرهنگ و رسانه در این دوره یک سینما با عنوان سینمای رسانه نامگذاری گردیده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در دهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از امروز آغاز و تا پایان روز ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه می‌یابد که باتوجه به تهمیدات اندیشیده شده امکان تمدید وجود ندارد.

وی ادامه داد: رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری استان می‌توانند حداکثر نام دو خبرنگار و عکاس را برای حضور در این جشنواره اعلام کنند.

کنجوری گفت: فرم ثبت نام اینترنتی آماده شده است و عکاسان و خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس اینترنتی yun.ir/fajr41 ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه افزود: برای خبرنگاران و عکاسانی که در این سامانه ثبت نام کنند کارت ویژه صادر می‌شود و آنان می‌توانند با ارایه این کارت در سالن ویژه‌ای که در محل نمایش فیلمهای جشنواره برای اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده است همراه با تماشای فیلم به فعالیت رسانه‌ای خود نیز بپردازند.

کنجوری در خاتمه گفت: تلاش شده است که پس از نمایش برخی از فیلم ها نشست نقد و بررسی با حضور کارشناسان و اهالی رسانه در محل سینمای رسانه برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha