۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۱۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85014674
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ادارات شهرستان کوهرنگ روز سه‌شنبه ۱۱بهمن تعطیل شد

شهرکرد -ایرنا- سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: با توجه به بارش برف در سطح استان و به خصوص در شهرستان کوهرنگ فعالیت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و بانک‌های شهرستان کوهرنگ به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی تعطیل اعلام شد.

خسرو کیانی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برودت هوا و براساس موافقت استاندار فعالیت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان به جز دستگاه‌های امدادی، خدماتی در شهرستان‌های شهرکرد، اردل، بن، سامان ، بروجن ،فارسان، کیار با ۲ ساعت تاخیر از ساعت 9:30صبح آغاز می شود.

به گفته وی، فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد طبق روال عادی است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف و باران در سطح استان از بعداز ظهر شدت گرفت، گفت: تاکنون مسدودی در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم و تردد در محورها مواصلاتی استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی از آماده باش تمام دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی و پلیس راه، راهداری، شهرداری و دهیاری‌ها تا پایان هفته خبر داد و گفت: تمام مرخصی‌های این دستگاهای خدماتی و امدادی تا پایان هفته لغو شده است.

کیانی از آماده باش ماشین آلات راهداری بخش خصوصی و دولتی برای مواجهه با بارندگی از صبح روز دوشنبه در سراسر استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، بارش برف و باران در دهمین روز از بهمن ماه چهارمحال و بختیاری را فراگرفت و در برخی از نقاط این بارش‌ها به شکل باران گزارش شده و برای روزهای پیش رو تا پایان هفته ، هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌ها صادر شده است.

براساس اعلام هواشناسی بارش برف در ایستگاه کوهرنگ در روز دوشنبه تاکنون به ۴۶ سانتی‌متر رسیده و همچنین میزان بارش باران و برف مذاب در ایستگاه کوهرنگ ۴۷ میلیمتر، در شهرکرد ۱۱ میلی‌متر، اردل ۱۵ میلیمتر، بازفت ۲۷ میلی‌متر، بروجن سه میلی‌متر، بن هشت میلی‌متر، شلمزار ۱۱ میلی‌متر، فارسان ۱۶ میلی‌متر، لیرابی ۱۶ میلی‌متر، خانمیرزا ۷.۵ میلی‌متر، دوآب صمصامی ۲۱ میلی‌متر و دزک ۱۰ میلی‌متر گزارش شده است.

بارش‌ها به تناوب طی ساعاتی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha