بزرگترین معضل تولید داخلی برندینگ و فروش محصول است

رشت - ایرنا - معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی و دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی گفت: بزرگترین معضل تولید داخلی برندینگ و فروش محصول است از اینرو مهمترین هدف و رویکرد چهارمین جشنواره ملی حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیررضا داوودی پسند روز دوشنبه در رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تولید ملی در جمع خبرنگاران استان افزود: این جشنواره در تلاش است تا با معرفی واحدهای تولیدی به عرضه محصولات، برندینگ، بازاریابی کمک کرده و در نهایت از تولید ملی حمایت کند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ واحد تولیدی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند، گفت: واحدهای تولیدی متقاضی می توانند تا پایان اسفندماه در این جشنواره ثبت نام کنند که در موضوعاتی همچون کیفیت، اقتصاد مقاومتی و صادرات در بخش های مختلف ارزیابی می شوند.
داوودی پسند با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی به طور معمول به روابط عمومی ها اهمیت نمی دهند،گفت: امسال برای نخستین بار یک جایزه یکصد میلیون تومانی برای بهترین روابط عمومی فعال واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید ملی، برنامه مستند تلویزیونی جهت معرفی واحدهای تولیدی پیش بینی شده است و مردم با شرکت در نظر سنجی به شناسایی واحدهای برتر در کشور کمک می کنند؛ ضمن اینکه ارزیابی ها توسط داوران جشنواره انجام می شود .
داوودی پسند از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تولید ملی در منطقه آزاد انزلی در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: همزمان با اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات ملی نمایشگاهی از تولیدات داخلی به مدت یک هفته در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در اردیبهشت معمولا اوج حضور گردشگران و مسافران را در این منطقه داریم از این‌رو یک بحث گردشگری را هم در این نمایشگاه اضافه کردیم.

معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی و دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با تاکید بر اینکه نمایشگاه در بحث صادرات و توریستی می تواند اثر گذار باشد، عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر واحدهای صنعتی، غرفه‌ای نیز برای فروشگاههای بزرگ که فقط تولیدات داخلی را عرضه می کنند در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha