۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85013480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شوک دوباره به هواداران یوونتوس؛ بانوی پیر برابر مونزا زانو زد

تهران- ایرنا- هفته بیستم سری‌آ فوتبال ایتالیا با شکست دور از انتظار یوونتوس برابر تیم رده سیزدهمی مونزا همراه بود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، در ادامه رقابت‌های سری‌آ ایتالیا و در هفته بیستم، یوونتوس از ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه در خانه پذیرای مونزا بود. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی کردند که یووه به دلیل اتفاقات و حاشیه‌های اخیر خود با مشکلات بسیاری دست به گریبان است و هواداران این تیم شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند.

بعد از کسر ۱۵ امتیاز از این تیم در سری‌آ ایتالیا و سقوط به رده‌های پائین‌تر، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری ر پایان با نتیجه عجیب ۲ بر صفر و با شکست بانوی پیر خاتمه یافت.

جیانلوکا کاپراری در دقیقه دهم این دیدار موفق به گلزنی شد اما بعد از بررسی تصاویر کمک داور ویدئویی(VAR) این گل مردود اعلام شد تا بازی ادامه یابد.

هشت دقیقه بعد دوباره مونزا به گل رسید و این بار پاتریک کیوریا موفق به باز کردن دروازه یوونتوس شد. دنی موتا در دقیقه ۳۹ برای بار دوم میهمان را پیش انداخت تا یوونتوس در آستانه یک شکست بزرگ قرار بگیرد و همچنان در بحران باقی بماند.

این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم باقی ماند و هواداران یوونتوس خاطره تلخ دیگری را طی چند روز گذشته تجربه کردند و باید دید آیا آلگری و شاگردانش می‌توانند از این بحران خارج شوند یا باید منتظر روزهای سخت‌تری در سری‌آ ایتالیا باشند.

دو تیم ۳۰ دی‌ سال جاری و در جام حذفی فوتبال ایتالیا به مصاف هم رفته بودند که در آن بازی یووه با برتری ۲ بر یک به پیروزی رسیده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha